اینطور که به نظر می‌رسد، ویروس کرونا که در این چند وقت به شدت به شرکت‌های حوزه فناوری زیان رسانده، باعث شده شیائومی تاریخ رونمایی از پرچم‌داران خود یعنی می ۱۰ و می ۱۰ پرو را به ۲۳ فوریه (۴ اسفند) موکول کند.

متاسفانه پرچمداران جدید شیائومی نیز قربانی ویروس جدید کرونا در چین شدند و رونمایی از آن‌ها به این خاطر کمی به تعویق افتاد. طبق برنامه جدید، شیائومی در تاریخ ۲۳ فوریه (۴ اسفند)،‌ در شهر بارسلونا اسپانیا، مراسم رونمایی از این محصول را برگزار خواهد کرد. به عبارتی دیگر، معرفی جهانی این محصول احتمالا در رویداد MWC 2020 که در بارسلونا برگزار خواهد شد رخ می‌دهد.

البته ویروس کرونا برنامه‌ معرفی پرچمداران شیائومی را در خود چین مختل نمی‌کند و انتظار می‌رود طبق آخرین تصویر لو رفته از می ۱۰ و می ۱۰ پرو، در تاریخ ۱۳ فوریه شاهد رونمایی آن‌ها در کشور چین باشیم. همچنین انتظار می‌رود پیش‌فروش این دو محصول در این کشور از تاریخ ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) آغاز شود که در این صورت باید یک روز بعد از رونمایی یعنی در تاریخ ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن)، شاهد فروش می ۱۰ و در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) شاهد فروش می ۱۰ پرو باشیم.

بیشتر بخوانید:‌ گوشی‌های شیائومی می ۱۰ از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برند

اکانت رسمی شرکت شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) نیز خبر رونمایی از گوشی‌های می ۱۰ و می ۱۰ پرو را در تاریخ ۱۳ فوریه به همراه پوشش آنلاین با انتشار دو پست تایید کرد. یکی از تصاویر نیز خبر تجهیز حداقل یکی از مدل‌های می ۱۰ به حافظه داخلی نوع UFS 3.0 را تایید می‌کند.

شیائومی می 10 پرو
شیائومی می 10

سوای تاریخ انتشار این دو محصول، شایعات و خبرهای گوناگون پیرامون آن‌ها روز به روز در حال افزایش است. طبق آخرین شنیده‌ها، می ۱۰ و می ۱۰ پرو از طراحی بسیار زیبایی برخوردار بوده و به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز خواهند شد. همچنین برخی دیگر از منابع به این موضوع اشاره داشته‌اند که دوربین‌های بکار رفته در این دو گوشی از جدیدترین سنسور ساخت سامسونگ خواهد بود که در این صورت باید انتظار بزرگ‌نمایی ۵ برابری اپتیکال را از آن‌ها داشته باشیم. البته چند روز پیش نمونه بزرگ‌نمایی شده از تصویر ثبت شده توسط یکی از این دو گوشی نیز منتشر شد که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: نائب رئیس شیائومی با انتشار تصویری، قدرت بزرگ‌نمایی دوربین شیائومی می ۱۰ پرو را به تصویر کشید!

شیائومی می 10
شیائومی می 10 پرو

علاوه بر این‌ها، گفته می‌شود مدل پرو قرار است از یک نمایشگر +FHD از نوع OLED و با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی راهی بازار شود. همچنین این گوشی به احتمال بسیار زیاد به ۱۶ گیگابایت پر سرعت از نوع LPDDR5 و باتری ۵.۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی به همراه شارژر سریع ۶۶ واتی مجهز خواهد شد که می‌تواند گوشی را در عرض ۳۵ دقیقه شارژ کند!

با این اوصاف به نظر می‌رسد شیائومی در سال ۲۰۲۰ قرار است در بخش گوشی‌های بالارده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد! شرکتی که به آرامی توانست راه خود را میان انبوه تولیدکنندگان بنام گوشی‌های هوشمند به سمت بالا هموار کرده و اکنون نیز چهارمین تولید کننده برتر گوشی هوشمند در دنیاست!

بیشتر بخوانید: گوشی شیائومی می ۱۰ پرو احتمالا به ۱۶ گیگابایت رم مجهز خواهد شد!

منبع: gsmarena

The post معرفی گوشی‌های شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو به ۲۳ فوریه موکول شد! appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala