دقایقی قبل شرکت سامسونگ از گوشی میان‌رده گلکسی M21 در هند رونمایی کرد. این گوشی شباهت‌های زیادی با M31 دارد که از بین آن‌ها می‌توانیم به نمایشگر سوپر امولد و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم. مدل ۶۴ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۱۲۹۹۹ روپیه (۱۷۵ دلار) روانه‌ی بازار هند خواهد شد و در مورد قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی هنوز خبری منتشر نشده است. کاربران هندی از تاریخ ۲۳ مارس می‌توانند این گوشی را خریداری کنند.

گلکسی M21 از نمایشگر سوپر امولد ۶.۴ اینچی با بریدگی قطره‌ای شکل بهره می‌برد. رزولوشن آن FHD+ است و شیشه محافظ گوریلا گلس ۳ وظیفه محافظت از صفحه نمایش را بر عهده دارد. قلب تپنده این گوشی تراشه اگزینوس ۹۶۱۱ است و در کنار آن باید به وجود ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم اشاره کنیم که با استفاده از کارت حافظه microSD می‌توان ظرفیت آن را افزایش داد.

یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی را برعهده دارد و در پنل پشتی هم شاهد دوربین سه‌گانه هستم که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی است. در پنل پشتی حسگر اثر انگشت هم تعبیه شده و در ضمن کاربران می‌توانند از قابلیت تشخیص چهره هم بهره ببرند.

ضخامت بدنه پلاستیکی گلکسی M21 به ۸.۹ میلی‌متر و وزن آن به ۱۸۸ گرم می‌رسد. یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم وظیفه‌ی تامین انرژی را بر عهده دارد و از شارژ سریع ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند.

منبع: Sam Mobile

The post گلکسی M21 سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala