هواوی این بار به جای معرفی دو عضو اصلی خانواده سری P، از سه مدل رونمایی کرده که در این میان هواوی P40 پرو پلاس به لطف داشتن ۲ دوربین زوم، در زمینه‌ی عکاسی حرف بیشتری برای گفتن دارد.

دوربین پریسکوپی استفاده شده در این گوشی، از فاصله کانونی ۲۴۰ میلی‌متری بهره می‌برد که تقریبا دو برابر فاصله کانونی دوربین پریسکوپی P40 پرو است. در پس این لنز عجیب یک سنسور ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته و در ضمن نباید پشتیبانی از سیستم لرزشگیر اپتیکال را از قلم بیندازیم. هواوی برای عملی کردن زوم ۱۰ برابری اپتیکال چالش‌های متعددی را پشت سر گذاشته است.

هواوی P40 پرو پلاس

همچنین برای پر کردن فاصله بین این دوربین زوم قدرتمند و دیگر دوربین‌ها، یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری هم تعبیه شده است. از لحاظ دیگر دوربین‌ها هم تفاوتی با مدل پرو دیده نمی‌شود و کماکان شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اولترا واید ۴۰ مگاپیکسلی و سنسور ToF هستیم.

از دیگر ویژگی‌های شاخص این گوشی می‌توانیم به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۴۰ وات اشاره کنیم که این نخستین باری است که یک گوشی با چنین سرعتی برای شارژ بی‌سیم روانه‌ی بازار می‌شود. همچنین باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی از شارژ سیمی ۴۰ وات هم پشتیبانی می‌کند.

هواوی P40 پرو پلاس
  • هواوی P40 پرو پلاس

قلب تپنده این گوشی تراشه قدرتمند کایرین ۹۹۰ است و در کنار آن باید به ۸ گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی اشاره کنیم. پنل پشتی آن از جنس سرامیک است که دوام بالایی برای این گوشی به ارمغان می‌آورد. از دیگر مشخصه‌های آن باید درجه‌بندی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار اشاره کنیم.

در نهایت باید به نمایشگر ۶.۵۸ اینچی اولد با رفرش ریت ۹۰ هرتز هواوی P40 پرو پلاس اشاره کنیم. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هم وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی را بر عهده دارد و در کنار آن یک سنسور مادون قرمز هم برای تشخیص چهره تعبیه شده است. در ضمن حسگر اثر انگشت این گوشی هم در مقایسه با نسل قبلی حدود ۳۰ درصد بزرگ‌تر است.این گوشی از ماه ژوئن با قیمت ۱۳۹۹ یورو روانه‌ی بازار می‌شود.

هواوی P40 پرو پلاس

منبع: GSM Arena

The post هواوی P40 پرو پلاس با قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابری معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala