ماه گذشته شرکت آنر دو گوشی جدید با نام‌های Honor Play 4T و Play 4T Pro معرفی کرد که مشخصات ضعیفی داشتند و با قیمت کم و تنها در کشور چین عرضه شدند. حالا اما به نظر یک گوشی جدید از این خانواده باقی مانده که هنوز معرفی نشده است. گوشی جدید که از طریق شبکه اجتماعی Weibo و سایت JD لو رفته، آنر پلی ۴ پرو نام دارد.

مدل پردازنده این گوشی هنوز مشخص نیست اما می‌دانیم که یکی از چیپست‌های Kirin را در این گوشی خواهیم دید. پشتیبانی از شبکه ۵G و همچنین شارژر ۴۰ واتی، نمایشگر LCD و سنسور دوربین سونی IMX600y از دیگر مشخصات این محصول هستند.

با توجه به اینکه این گوشی از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند، احتمالا با چیپست Kirin 820 روبرو خواهیم بود که هم از ۵G پشتیبانی می‌کند و هم از شارژر بسیار سریع ۴۰ اوتی. طراحی آنر ۴ پلی پرو همچنین یک نکته جالب دارد و آن حک شدن نام Kirin در بخش پشتی این گوشی است. تا به حال لوگوی Kirin را در هیچ کدام از گوشی‌های هواوی و آنر ندیده بودیم و این اولین بار است که با چنین ظاهری روبرو شده‌ایم. جدا از این موضوع، طراحی شیشه پشتی گوشی به گونه‌ای است که گویا با یک گوشی گیمینگ سر و کار داریم و باید ببنیم آنر چه ویژگی‌هایی برای این محصول در نظر گرفته است.

در بخش پشتی شاهد دو دروبین هستیم و در بخش جلوی و درون حفره‌ای در بالای نمایشگر هم دو دوربین سلفی دیگر دیده می‌شوند. با توجه به اینکه نمایشگر دستگاه هم پنل LCD دارد، سنسور اثر انگشت در کنار دستگاه و در زیر دکمه پاور قرار گرفته است.

در نهایت در تصویر بالا نیز می‌توانیم جایگاه بلندگوی گوشی در کنار پورت USB-C را ببینیم. همچنین در لبه بالایی به نظر شاهد سنسور IR Blaster هستیم اما احتمالا این سنسور هم مثل گوشی‌های آنر ۲۰ و هواوی نوا ۵T، همان سنسور مجاورت خواهد بود که به لبه بالایی گوشی منتقل شده است. همچنین متاسفانه در این گوشی خبری از پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیست و احتمالا هدفون‌هایی با پورت USB-C در بسته‌بندی این گوشی قرار خواهند گرفت.

منبع: GSMArena

The post مشخصات و تصاویر رندر از گوشی آنر پلی ۴ پرو لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala