ساعاتی قبل چند رندر و یک ویدیو کوتاه مربوط به طراحی گلکسی نوت ۲۰ منتشر شد. گفته می‌شود این رندرها با بهره‌گیری از اطلاعات معتبر خلق شده‌اند و به همین خاطر طرح‌های مفهومی نیستند. در گزارش مربوطه به ویژگی‌هایی از این گوشی هم اشاره شده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

همانطور که انتظار داشتیم، این گوشی شباهت زیادی به گلکسی اس ۲۰ اولترا دارد. مانند دیگر گوشی‌های سری نوت، لبه‌های گلکسی نوت ۲۰ نسبت به خانواده گلکسی اس خمیدگی کمتری دارد. گفته می‌شود ابعاد این گوشی ۱۶۱.۸ در ۷۵.۳ در ۸.۵ میلی‌متر است که این یعنی با اندازه تقریبا مشابه گلکسی نوت ۱۰ پلاس سروکار داریم. در این گزارش حتی به اندازه دقیق ماژول دوربین هم اشاره شده که ظاهرا اندازه آن به ۳۸.۱ در ۲۱.۹ میلی‌متر می‌رسد.

گلکسی نوت 20
  • گلکسی نوت 20

در این گزارش آمده که به احتمال زیاد اندازه نمایشگر این گوشی ۶.۷ اینچ خواهد بود و بر اساس این رندرها، با نمایشگر کاملا تخت مواجه خواهیم شد. باید خاطرنشان کنیم تخت بودن نمایشگر هنگام استفاده از قلم S Pen می‌تواند تجربه کاربری بهتری را ارائه کند. جایگاه مربوط به قلم S Pen به جای سمت راست قسمت پایینی، به سمت چپ منتقل شده که احتمالا این موضوع به تعبیه تمام دکمه‌های فیزیکی در لبه‌ی سمت راست بدنه برمی‌گردد. درگاه سیم‌کارت هم در بخش فوقانی بدنه دیده می‌شود.

همچنین خوشبختانه دکمه پاور بار دیگر به سمت راست بدنه منتقل شده است و برخلاف نسل قبلی، دیگر دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت چپ بدنه قرار ندارند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی‌های گلکسی‌ نوت‌ ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری شباهت زیادی به خانواده گلکسی اس ۲۰ دارند. این یعنی باید انتظار بهره‌گیری از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ یا اگزینوس ۹۹۰ را داشته باشیم. مدتی قبل هم گزارشی در مورد ظرفیت باتری آن‌ها منتشر شد که اگر صحت داشته باشد، نوت ۲۰ و ۲۰ پلاس به ترتیب با باتری‌های ۴۰۰۰ و ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود گوشی‌های گلکسی نوت ۲۰ در ماه آگوست طی یک مراسم آنلاین رسما معرفی شوند.

منبع: GSM Arena

The post رندرهای جدید گلکسی نوت ۲۰ زوایای مختلف این گوشی را نشان می‌دهند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala