با توجه به شایعاتی که اخیرا منتشر شده، سامسونگ قصد دارد در رویداد آنپکد پیش رو، از گوشی گلکسی Z Flip 5G رونمایی کند. اما اینطور که به نظر می‌رسد وجود این گوشی شایعه نیست چرا که دقایقی پیش این محصول با پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ در گیک‌بنچ دیده شد.

در تاریخ ۵ آگوست سال جاری (۱۵ مرداد)، رویداد آنپکد سامسونگ برگزار خواهد شد و در آن شاهد رونمایی از گوشی‌های گلکسی نوت ۲۰، گلکسی فولد ۲ و گلکسی Z Flip 5G خواهیم بود. اگرچه در رابطه با گلکسی فولد ۲ اطلاعات زیادی در اختیار نداریم اما خبرها و شایعات زیادی پیرامون سری نوت ۲۰ و گلکسی Z Flip منتشر شده.

در رابطه با گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس پیش‌تر صحبت کردیم و خوشبختانه دقایقی پیش گلکسی Z Flip 5G نیز با پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و ۸ گیگابایت رم در گیک‌بنچ دیده شد تا از مهم‌ترین اطلاعات درباره این گوشی تاشو آگاه شویم.

بیشتر بخوانید: درباره گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس/اولترا چه می‌دانیم؟

سامسونگ گلکسی Z Flip 5G

شماره مدل این محصول SM-F707B است که پیش‌تر در خبرگزاری‌های مختلف نیز به آن اشاره شد. این گوشی توانست در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۹۷۰ و در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز ۳۲۲۰ را کسب کند. همچنین اندروید ۱۰ و به احتمال بسیار زیاد رابط کاربری One UI 2.5 نیز سیستم عامل پیش فرض آن خواهند بود.

با توجه به پیش‌بینی‌ها، سامسونگ احتمالا یک رنگ قهوه‌ای جدید هم به مدل‌های گلکسی Z Flip 5G اضافه می‌کند اما از اینکه به طور کلی رنگ بندی این محصول جدید چگونه خواهد بود مطلع نیستیم.

گلکسی Z Flip فعلی از یک شارژر ۱۵ واتی بهره می‌برد و در حالی که انتظار می‌رفت مدل جدید پیشرفتی در این زمینه داشته باشد، اما صدور گواهی ۳C برای این محصول خلاف انتظار ما را نشان داد و این یعنی سامسونگ همچنان از شارژر ۱۵ واتی برای محصول جدید استفاده می‌کند.

انتظار می‌رود در روزهای آتی، خبرهای بیشتری در رابطه با محصولاتی که قرار است در تاریخ ۵ آگوست (۱۵ مرداد) راهی بازار شوند بشنویم.

بیشتر بخوانید: مشخصات شارژر گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی Z Flip 5G منتشر شد

‌‌منبع: gsmarena

The post سامسونگ گلکسی Z Flip 5G با پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ در گیک‌بنچ دیده شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala