کاربران گوشی‌های شیائومی می نوت ۱۰، می نوت ۱۰ پرو و ردمی نوت ۸ از امروز می‌توانند گوشی خود را به اندروید ۱۱ به‌روزرسانی کنند.

شیائومی در سال ۲۰۱۹ از ردمی نوت ۸ و سری گوشی‌های می نوت ۱۰ رونمایی کرد. دو محصولی که از لحاظ فروش عملکرد فوق‌العاده خوبی از خود به نمایش گذاشتند و قیمت بسیار مناسبی هم داشتند. این گوشی‌ها با اندروید ۹ راهی بازار شدند اما شیائومی امروز آپدیت اندروید ۱۱ را برای آن‌ها منتشر کرد.

کاربران گوشی‌های شیائومی می نوت ۱۰ و می نوت ۱۰ پرو هم اکنون در کشورهای اروپایی می‌توانند گوشی خود را به نسخه‌ی MIUI 12.1.3.0 RFDEUXM که شامل اندروید ۱۱ هم می‌شود آپدیت کنند. حجم این آپدیت حدودا ۲.۸ گیگابایت است و بسته‌‌ی امنیتی ماه فوریه را هم با خود به همراه دارد.

آپدیت اندروید 11 شیائومی ردمی نوت 8
آپدیت اندروید 11 شیائومی ردمی نوت 8

نام آپدیتی هم که برای گوشی ردمی نوت ۸ منتشر شده، MIUI 12.0.1.0 RCOCNXM نام داشته و در حال حاضر برای کاربران این گوشی در کشور چین عرضه شده. این دومین آپدیت عمده‌ای است که برای این گوشی منتشر شده و این خبر بسیار خوبی است چرا که شیائومی آن را با اندروید ۹ و در سال ۲۰۱۹ راهی بازار کرد.

اگر تاکنون موفق به دریافت اندروید ۱۱ نشده‌اید، ظاهرا باید کمی بیشتر منتظر بمانید چرا که احتمال دارد بسته به منطقه‌ی عرضه، دریافت این به‌رزورسانی هم کمی به طول بینجامد.

منبع: GSMArena

The post اندروید ۱۱ برای گوشی‌های سری می نوت ۱۰ و ردمی نوت ۸ منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala