از طرف دیگر، سامسونگ برای گلکسی S22 و S22 پلاس بدنه‌ی مبتنی بر پلی‌کربنات تقویت شده در نظر گرفته است. برای مقایسه باید بگوییم که گلکسی S21 با بدنه‌ی پلاستیکی راهی بازار شد و مدل‌های پلاس و اولترا هم با پنل پشتی شیشه‌ای به دست کاربران رسیدند.

باید خاطرنشان کنیم سامسونگ در این زمینه هنوز تصمیم نهایی را نگرفته و فعلا در حال بررسی مزایا و معایب این موضوع است. روی هم رفته باید بگوییم که برخی کاربران بدنه‌ی مبتنی بر پلی‌کربنات تقویت شده را ترجیح می‌دهند زیرا این ماده از مقاومت بالاتری نسبت به شیشه بهره می‌برد. اما از طرف دیگر، برخی از کاربران با توجه به قیمت بالای گوشی‌های پرچم‌دار علاقه‌ی زیادی به بدنه‌های پلاستیکی ندارند.

گلکسی S22

البته باید خاطرنشان کنیم استفاده از پلی‌کربنات به جای شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس می‌تواند هزینه‌های تولید را کاهش دهد و این یعنی شاید گوشی‌های گلکسی S22 و S22 پلاس با قیمت پایین‌تری در قفسه‌ی فروشگاه‌ها قرار بگیرند. شاید هم سامسونگ با این کار می‌خواهد گلکسی S22 اولترا را بیش از پیش در مرکز توجه قرار دهد.

در هر صورت همانطور که گفتیم سامسونگ در این زمینه هنوز تصمیم‌گیری نکرده و اگر این شایعه به حقیقت تبدیل شود، بدون شک طی ماه‌های آینده گزارش‌های متفاوتی آن را تایید خواهند کرد.

  • آیفون ۱۳ پرو مکس در برابر گلکسی S21 اولترا؛ آنچه تا الان می‌دانیم

منبع: SamMobile

نوشته احتمالا فقط یک مدل سری گلکسی S22 از بدنه‌ی شیشه‌ای بهره می‌برد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala