این تحلیلگر در گزارشی که برای سرمایه‌گذران منتشر کرده است می‌گوید که مدل ۲۰۲۲ آیفون SE از فناوری ارتباطی ۵G پشتیبانی می‌کند و در آن از پردازنده‌ی جدیدی استفاده شده است. با توجه به این موضوع، نسل بعدی آیفون SE ارزان‌ترین آیفون ۵G خواهد بود.

نگاهی به آیفون‌هایی ۵G که اپل هم اکنون به فروش می‌رساند نشان می‌دهد که ارزان‌ترین آیفونی ۵G که اکنون کاربران می‌توانند تهیه کنند آیفون ۱۲ مینی با قیمت ۶۹۹ دلار است. پس انتظار داریم که قیمت در نظر گرفته شده برای نسل بعدی آیفون SE کمتر از ۶۹۹ دلار باشد.

علاوه‌بر آیفون SE  ۲۰۲۲، شایعه‌هایی دیگری هم درباره‌ی یک آیفون جدید به نام آیفون SE پلاس منتشر شده‌اند. این شایعه‌های نشان می‌دهند که این آیفون SE دارای نمایشگر بزرگتر و دکمه‌ی پاور مجهز به سنسور تشخیص اثر انگشت Touch ID است.

آیفون SE 5G

البته باید بگوییم که در گزارش جدید منتشر شده توسط کو این شخص هیچ صحبتی را درباره‌ی این آیفون SE غول پیکر مطرح نکرده و اکنون مدت زمان زیادی است که اطلاعات تازه‌ای درباره‌ی این آیفون منتشر نشده است. در نتیجه نمی‌توان درباره‌ی این آیفون SE به صورت قطعی اظهار نظر نکرد، زیرا ممکن است که توسعه‌ی این آیفون متوقف شده باشد یا اینکه در آینده شاهد رونمایی از این آیفون خواهیم بود.

کو در گذشته عنوان کرده بود که اپل در حال توسعه‌ی نسخه‌ی جدیدی از آیفون ۱۱ با نمایشگر ۶ اینچ، قابلیت تشخیص چهره‌ی Face ID و پشتیبانی از ۵G است. همچنین گفته شده است که ممکن است اپل از این آیفون در سال ۲۰۲۳ رونمایی کند. با توجه به این موضوع، ممکن است که این آیفون دارای این مشخصات از خانواده‌ی آیفون‌های SE باشد.

در نهایت باید بگوییم که هنوز مشخص نیست که اپل چه زمانی از نسل بعدی آیفون SE رونمایی می‌کند. با این وجود، با توجه به اینکه احتمال رونمایی از این گوشی در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۲ مطرح شده است انتظار داریم که اپل با برگزاری رویدادی در فصل بهار از آن رونمایی کند.

  • آیفون SE 2023 ممکن است با نمایشگر بدون حاشیه‌ی حفره‌دار عرضه شود 

منبع: MacRumors

نوشته آیفون ۲۰۲۲ SE ارزان‌ترین آیفون ۵G خواهد بود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala