گوشی‌های سری می میکس همیشه از لحاظ طراحی و نوآوری در این زمینه در بین گوشی‌های شیائومی زبان‌زد بودند و فوق‌العاده زیبا و جذاب طراحی می‌شدند. شیائومی حتی گوشی تاشوی خود را نیز با نام می میکس فولد روانه‌ی بازار کرد تا بدین ترتیب رسما تمام گوشی‌هایی که با نوآوری در طراحی تولید می‌شوند، با این نام از سایر محصولات شیائومی متمایز شوند.

شیائومی می میکس ۴ اما قرار است جدیدترین گوشی از سری می میکس باشد که طبق شایعات و خبرهای مختلف انتظار داریم به‌زودی رونمایی شود. در همین راستا، امروز شاهد حضور این محصول با شماره مدل ۲۱۰۶۱۱۸C در وب‌سایت TENNA بودیم؛ همان شماره مدلی که پیش‌تر محصولی منتسب به می میکس ۴ با آن در لیست ۳C دیده شد.

شیائومی می میکس 4

با توجه به لیست TENNA، می میکس ۴ به احتمال بسیار زیاد با ۸/۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار خواهد شد. همچنین با توجه به لیست منتشر شده، می‌بینیم که این گوشی از دو سیم‌کارت با قابلیت پشتیبانی از اینترنت ۵G نیز بهره می‌برد.

با توجه به شایعات و خبرهای گذشته، قرار بود این گوشی به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ و شارژر ۱۲۰ واتی مجهز شود. بنابراین باید انتظار داشته باشیم می میکس ۴ یک پرچم‌دار بسیار قدرتمند و در عین حال زیبا و جذاب باشد. نسل‌های نخست گوشی‌های سری می میکس با این هدف به بازار آمده‌اند که حواشی دور نمایشگر را تا جای امکان کاهش دهند. می میکس ۴ هم ظاهرا برای رسیدن به این هدف، از یک دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره خواهد برد و حواشی اطراف این نمایشگر هم به کمترین میزان رسیده است.

بنابراین از جذاب‌ترین قابلیت‌هایی که این گوشی دارد می‌توان به دوربین سلفی زیر نمایشگر و MIUI 13 اشاره کرد که قرار است با کلی تغییرات و قابلیت‌های جدید به نسبت نسل گذشته طراحی شود. در رابطه با قیمت، تاریخ رونمایی و عرضه‌ی این گوشی هیچ خبر خاصی منتشر نشده و فقط به عبارت «به‌زودی» اشاره شده است. بنابراین باید منتظر ماند و دید چه خبرهایی طی این چند روز آینده درباره‌ی می میکس ۴ منتشر می‌شود.

  • شیائومی می میکس ۴ احتمالا گران‌تر از می ۱۱ اولترا و با دوربین زیر نمایشگر عرضه می‌شود

منبع:‌ GSMArena

نوشته شیائومی می میکس ۴ با ۱۲ گیگابایت رم در وب‌سایت TENNA دیده شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala