در عوض، ریلمی GT اولین گوشی هوشمندی است که می‌تواند از طریق شارژرهای اکوسیستم مگ‌دارت شارژ شود. این گوشی اگرچه از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند، اما این شرکت یک کیس مخصوص برای آن توسعه داده که قابلیت شارژ بی‌سیم مغناطیسی را امکان‌پذیر می‌کند. این یعنی احتمالا ریلمی برای دیگر گوشی‌های خود هم چنین کیس‌هایی عرضه خواهد کرد.

ریلمی مغناطیسی

یکی دیگر از محصولات اکوسیستم مگ‌دارت یک شارژر ۵۰ وات است که بین شارژرهای بی‌سیم مغناطیسی بیشترین سرعت را دارد. با استفاده از این شارژر، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ریلمی GT در کمتر از یک ساعت به طور کامل شارژ می‌شود. این شارژر ابعاد بزرگی دارد و با بهره‌گیری از فن حین فرایند شارژ می‌تواند گوشی و بدنه‌ی خود را خنک نگه دارد.

ریلمی مغناطیسی

ریلمی همچنین از شارژر مغناطیسی ۱۵ وات هم رونمایی کرده است که با داشتن ضخامت ۳.۹ میلی‌متری بدنه‌ی بسیار باریکی دارد. ریلمی برای عملی کردن این طراحی، هوشمندانه عمل کرده و بخش بزرگی از مدار سمت کابل USB قرار دارد و فقط سیم‌پیچ در سمت دیگر بدنه تعبیه شده است.

اگرچه توان این شارژ فقط ۱۵ وات است، اما در عرض ۹۰ دقیقه می‌تواند باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را به طور کامل شارژ کند. این در حالی است که فرایند شارژ باتری ۳۶۸۷ میلی‌آمپر ساعتی آیفون ۱۲ پرو مکس با شارژ مگ‌سیف که آن هم ۱۵ وات توان دارد، حدود ۳ ساعت طول می‌کشد.

ریلمی مغناطیسی

یکی دیگر از محصولات اکوسیستم مگ‌دارت یک شارژر بی‌سیم شبیه به استند است که در واقع یک گجت دوگانه محسوب می‌شود. قسمتی که گوشی روی آن قرار می‌گیرد یک پاوربانک است که از پایه جدا می‌شود و به طور جداگانه می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. ریلمی به طراحی این محصول هم توجه ویژه‌ای نشان داده و برای بدنه‌ی آن از چرم گیاهی و آلومینیوم استفاده کرده است.

ریلمی مغناطیسی

در ادامه MagDart Beauty Light هم معرفی شد که یک رینگ لایت سلفی محسوب می‌شود. این رینگ لایت باتری داخلی ندارد و انرژی خود را از طریق شارژ بی‌سیم معکوس گوشی تامین می‌کند. در این محصول ۶۰ چراغ LED تعبیه شده و کاربران می‌توانند روشنایی و دمای رنگ را کنترل کنند.

ریلمی‌ مغناطیسی‌

در نهایت باید به کیف پول مگ‌دارت بپردازیم که مانند پاوربانک از بدنه‌ی مبتنی بر چرم گیاهی و آلومینیوم بهره می‌برد. این کیف می‌تواند ۳ کارت اعتباری را در خود جای دهد و همچنین از یک پایه هم بهره می‌برد که مثلا برای تماشای فیلم یا تماس تصویری می‌توانید از آن استفاده کنید.

ریلمی‌ مغناطیسی‌

ریلمی در مورد تاریخ عرضه و قیمت این محصولات اطلاع‌رسانی نکرده و باید ببینیم با چه قیمتی به دست کاربران می‌رسند.

  • مروری بر تاریخچه‌ی تکنولوژی شارژ بی‌سیم

منبع: The Verge

نوشته ریلمی شارژرهای بی‌سیم مغناطیسی مگ‌دارت را معرفی کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala