طبق اطلاعات فاش شده، گلکسی S22 از باتری ۳۵۹۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که این یعنی در تبلیغات به عنوان باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مطرح خواهد شد. برای مقایسه باید بگوییم که ظرفیت واقعی باتری گلکسی S21 به ۳۸۸۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد که به عنوان باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد.

مدتی قبل هم شایعه‌ای مبنی بر بهره‌گیری گلکسی S22 پلاس از باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مطرح شد که این یعنی ظرفیت آن ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت کمتر از S21 پلاس خواهد بود. خوشبختانه به نظر می‌رسد سامسونگ برای مدل اولترا از همان باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نسل قبلی استفاده می‌کند.

باتری گلکسی S22

البته در این میان باید خاطرنشان کنیم که سامسونگ با استفاده از قطعات کم‌مصرف‌تر می‌تواند کاهش ظرفیت باتری را جبران کند. به عنوان مثال می‌توانیم به نمایشگر Eco2OLED اشاره کنیم که سامسونگ برای گلکسی زد فولد ۳ از آن استفاده کرده و تا ۲۵ درصد انرژی کمتری را مصرف می‌کند. همچنین چیپست‌های جدید سری گلکسی S22 هم احتمالا انرژی کمتری مصرف خواهند کرد. با این حال، هنوز در این زمینه گزارش موثقی منتشر نشده و در مورد مصرف انرژی قطعات این گوشی‌ها با قاطعیت نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم.

در کنار این موضوع، امیدواریم سامسونگ حداقل سرعت شارژ این گوشی‌ها را افزایش دهد. برای یادآوری باید بگوییم که سری گلکسی S21 با سرعت شارژ ۲۵ وات راهی بازار شدند. با توجه به اینکه شرکت‌های چینی توجه ویژه‌ای به سرعت شارژ گوشی‌های خود نشان می‌دهند، گوشی‌های سری S21 باید حداقل سرعت شارژ ۴۵ وات را ارائه دهند.

به نظر شما باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای گلکسی S21 کافی است؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

  • گلکسی S22 شاید با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عرضه شود

منبع: Android Authority

نوشته باتری گلکسی S22 احتمالا کوچک‌تر از نسل قبلی است اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala