بر اساس گزارش منتشر شده در Digitimes، نسل جدید ایربادهای کاملا بی‌سیم اپل مراحل طراحی را کامل پشت‌ سر گذاشتند و اکنون در مرحله‌ی تولید هستند. همچنین، این گزارش اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه‌ی ایرپادز ۳ را در اختیار ما می‌گذارد.

  • ایرپادز ۳ و مک‌بوک‌ پرو جدید احتمالا در رویداد بعدی اپل رونمایی می‌شوند

طبق آنچه منتشر شده، این محصول احتمالا تا پیش از پایان سال و با قیمتی کمی بیشتر از ایرپادز ۲ به‌فروش می‌رسد. در حال حاضر، ایرپادز ۲ با قیمت ۱۵۹ دلار فروخته می‌شود.

ایرپادز ۳ چقدر نسبت به نسل قبل متفاوت خواهد بود؟

طبق گزارش‌های منتشر شده از بلومبرگ که ادعا می‌شود در صحبت با افراد مطلع تهیه شده‌اند،‌ ایرپادز ۳ ممکن است به حسگرهای پایش حرکت مجهز باشد که می‌توانند پایش فعالیت‌های ورزشی توسط این محصول و یکپارچه‌سازی میان این نسل و سرویس اپل فیتنس پلاس را ممکن کنند.

در گزارش‌های قبلی اعلام شده بود اپل ویژگی حذف نویز فعال (Active Noise Cancelling) را به‌صورت اختصاصی برای خانواده‌ی ایرپادز پرو عرضه می‌کند، اما گزارش‌های بلومبرگ از کاهش نویز در ایرپادز ۳ خبر می‌دهند.

ایرپادز 3

در بحث طراحی، ایرپادز جدید با ظاهری مشابه ایرپادز پرو اما با پایه‌های کوتاه‌تر تولید خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود نسل سوم ایرپادز به باتری با عمر طولانی‌تر و صدای فضایی (صدای سه‌بعدی ۳۶۰ درجه‌ی اپل) مجهز باشد.

در حال حاضر، اپل هیچ واکنشی به این خبرها نشان نداده‌است و باید همچنان منتظر واکنش‌ها یا خبرهای بیشتر بمانیم. البته، با وجود انبوه گزارش‌های منتشر شده از ایرپادز ۳ در ماه‌های اخیر، می‌توان به صحت بخشی از این گزارش‌ها امید داشت.

منبع: Tech Radar

نوشته گزارش‌های جدید از تولید ایرپادز ۳ توسط اپل حکایت دارند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala