اچ ام دی گلوبال با این رویه، به زودی به فهرست شرکت‌هایی می‌پیوندد که در پاییز امسال دیوایسی برای رونمایی در برنامه خود دارند. در همین راستا نیز از طریق صفحه توییتر نوکیا به برخی اتفاقاتی که قرار است در تاریخ ۶ اکتبر به وقوع بپیوندد، اشاراتی داشته است. به نظر می‌رسد که در این رویداد به طور رسمی شاهد رونمایی از یک تبلت با نام تجاری نوکیا باشیم.

در تیرزی که نوکیا موبایل در صفحه توییتر خود منتشر کرده، اولین گوشی‌های هوشمند نوکیا در کنار تلفن‌های هوشمند اندرویدی جدید‌تر این شرکت به چشم می‌خورند.

ولی چیزی که بیشتر از همه نگاه کاربران و علاقه‌مندان به دنیای گوشی و تبلت را به خود جلب کرده، جعبه بزرگ‌تری بود که در کنار این گوشی‌ها قرار داشت و از ابعاد و اندازه آن می‌شد حدس زد که درون آن تبلت جدید نوکیا قرار دارد. پیام توییتری که در صفحه نوکیا موبایل منتشر شده است هم به طور واضحی از گسترش خانواده نوکیا موبایل خبر می‌دهد.

گزارش‌های قبلی از Nokiamob و دیگر سایت‌ها ادعا می‌کنند که کمپانی فلاندی اچ ام دی گلوبال در واقع در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی و معرفی یک تبلت با سیستم عامل اندروید است. این تبلت که اولین تبلت شرکت نوکیا بعد از معرفی و عرضه تبلت N1 در سال ۲۰۱۵ محسوب می‌شود، با نام احتمالی T20 به بازار گجت‌ها معرفی می‌شود.

بنابر گزارشات واصله این محصول از صفحه نمایش ۱۰.۳۶ اینچی، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و به همراه نسخه دیگری از این تبلت که از شبکه ۴G پشتیبانی می‌کند، در بازار جهانی عرضه خواهد شد. قیمت این تبلت، طبق شایعات اخیر، احتمالا ۱۸۵ پوند (۲۵۷ دلار آمریکا) برای نسخه پایه و ۲۰۲ پوند (۲۸۰ دلار پوند) برای نسخه ۴G این تبلت خواهد بود.

شایان ذکر است که ابتدای امسال «یوهو سارویکاس»، مدیر ارشد محصولات اچ ام دی گلوبال در مصاحبه‌ای با Android Authority اعلام کرد که این شرکت می‌تواند گوشی‌های اقتصادی خود را با پشتیبانی از شبکه ۵G در سال جاری عرضه کند و این احتمالا به این معنی خواهد بود که ما در مراسم ۶ اکتبر (۱۴مهر ماه) نوکیا موبایل، شاهد رونمایی از چند گوشی اقتصادی این شرکت هم هستیم.

اولین گوشی نوکیا در این رده می‌تواند Nokia G50 5G باشد که طبق گفته TENAA چین از صفحه نمایش بزرگ ۶.۸۲ اینچی بهره‌مند خواهد بود. همچنین گمانه‌زنی‌هایی در مورد نوکیا X50، با دوربین اصلی و قدرتمند ۱۰۸ مگاپیکسلی ماه‌هاست که در فضای مجازی و رسانه‌ها دست به دست می‌شود و باید دید که آیا نوکیا باز هم خود را به عنوان یک ابرقدرت در بازار گجت‌ها معرفی خواهد کرد یا نه.

مروری بر صعود و سقوط تبلت‌های اندرویدی

منبع: Android Authority

نوشته اچ ام دی گلوبال احتمالا ماه آینده از یک تبلت نوکیا رونمایی خواهد کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala