اما گوشی‌های شیائومی Civi در بین محصولات این شرکت چه جایگاهی خواهند داشت؟ طبق شایعات مطرح شده، به نظر می‌رسد سری Civi جایگزین سری Mi CC می‌شوند که مهم‌ترین ویژگی آن‌ها کیفیت بالای دوربین بود. این یعنی احتمالا گوشی‌های جدید شیائومی هم از دوربین‌های قدرتمند و سخت‌افزار میان‌رده بهره می‌برند. یکی از افشاگران مدعی شده که این سری جدید مانند Mi CC با دوربین سلفی قدرتمندی راهی بازار می‌شوند.

شیائومی

در این میان می‌توانیم به شیائومی Mi CC9 پرو اشاره کنیم که از دوربین‌های جذابی بهره می‌برد. این گوشی با دوربین اصلی ۱۸ مگاپیکسلی، تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی، اولترا واید ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین زوم ۵ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی به دست کاربران رسید. همچنین کاربران برای ثبت عکس‌های سلفی می‌توانستند از دوربین ۳۲ مگاپیکسلی بهره ببرند. این گوشی با قیمت زیر ۵۰۰ دلار راهی بازار چین شد و به احتمال زیاد همین فرمول برای سری Civi شیائومی تکرار می‌شود.

احتمالا طی چند روز آینده جزئیات بیشتری از این گوشی‌ها فاش می‌شود ولی فعلا می‌دانیم که گوشی‌های سری Civi شیائومی در تاریخ ۵ مهر ساعت ۰۹:۳۰ صبح به وقت ایران در چین رسما معرفی خواهند شد.

  • حال که شیائومی رتبه‌ی نخست را دارد، آیا می‌تواند بالاتر از سامسونگ بماند؟

منبع: Android Authority

نوشته شیائومی ۵ مهر از سری جدید گوشی‌های خود رونمایی می‌کند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala