تبلت‌های سری سرفیس پرو یکی از بهترین محصولاتی هستند که طی سال‌های اخیر از سوی مایکروسافت راهی بازار شده‌اند. در واقع نمی‌توان این محصولات را تبلت دانست چرا که خود شرکت آن‌ها را محصولات ۲ در ۱ می‌داند؛ یعنی ترکیبی از تبلت و لپ‌تاپ. جدیدترین محصول از این سری هم دقایقی پیش تحت عنوان سرفیس پرو ۸ رونمایی شد که خود مایکروسافت آن را بزرگ‌ترین ارتقا در بین تبلت‌های سرفیس پرو از نسل ۳ تاکنون می‌داند؛ تبلتی که سال ۲۰۱۴ رونمایی و راهی بازار شده بود.

اگرچه طی چند سال گذشته در طراحی و قابلیت‌های سرفیس پروها تغییراتی را شاهد بودیم اما با نسل ۸ این تغییرات به اوج خود رسید و شاهد محصولی فوق‌العاده زیبا، کارآمد و جذاب با قابلیت‌های خوب هستیم. از جمله مهم‌ترین تغییراتی که سرفیس پرو ۸ به نسبت قبل داشته است، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی آن است که حواشی کمتری دارد و بزرگ‌تر نشان می‌دهد. همچنین پشتیبانی از پورت تاندربولت ۴، صفحه کلید جدید با امکان مخفی کردن قلم سرفیس Slim Pen 2 و بسیاری موارد دیگر هم از جمله قابلیت‌های خوبی است که در سرفیس پرو ۸ مایکروسافت شاهد هستیم.

در واقع می‌توان در رابطه با قابلیت‌های این تبلت اینطور گفت که مایکروسافت تمام نقاط قوت سرفیس پرو X را جمع و پردازنده‌ای از اینتل را به عنوان قلب تپنده در آن استفاده کرد تا محصولی بدست آید که سال‌ها منتظر آن بودیم.

 

 

این مطلب در حال به‌روزرسانی است …

 

 

 

منبع: The Verge

نوشته مایکروسافت سرفیس پرو ۸ با نمایشگر ۱۳ اینچی ۱۲۰ هرتزی رونمایی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala