با وجود اینکه عموم کاربران از مشکلات متعددی که شرکت سامسونگ برای تولید گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، با خبر هستند و این تبدیل به یک موضوع مهم برای این شرکت شده است، اما این گوشی هنوز به بازار جهانی موبایل عرضه نشده است.مهم‌ترین مشکل سامسونگ برای تاخیر در تولید این گوشی، کمبود تراشه مورد نیاز بوده است و در حال حاضر اینطور به نظر می‌رسد که این مشکلات تاریخ عرضه جهانی این گوشی که قرار بود در سال ۲۰۲۱ باشد را به تاخیر انداخته‌ است. اما از این غول کره‌ای خبر‌های خوبی به گوش می‌رسد.

گزارشات اخیر نشان می‌‌دهد که شرکت سامسونگ این مشکلات را بعد از تولید تنها ۱۰ هزار دستگاه از این گوشی در ماه جاری حل کرده است و این آمار و ارقام نسبت به میزان فروش و استقبال کاربران از گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن در سال گذشته، رقم قابل ملاحظه‌ای را نشان نمی‌دهد.

از این گذشته، هدف سامسونگ از تولید این گوشی ایجاد تعادل بین قیمت مناسب و ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری بی‌نظیر یک گوشی پرچم‌دار است.به هر حال، هنوز معلوم نیست که شرکت سامسونگ چه زمانی به تعداد مدنظر خود در تولید گوشی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن برسد و آن را به بازار جهانی موبایل عرضه کند.

اما برخی از کارشناسان صنعت موبایل معتقدند که برای انجام این کار بسیار دیر شده است، زیرا در حال حاضر گوشی گلکسی اس ۲۱ با قیمتی تقریبا یکسان با قیمت احتمالی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن در بازار به فروش می‌رسد. با این تفاسیر، خرید گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن که علاوه بر قیمت آن، ظاهرا از لحاظ مشخصات فنی هم وضعیت خیلی بهتری به نسبت گلکسی اس ۲۱ ندارد، منطقی به نظر نمی‌رسد. بنابراین اینطور می‌شود نتیجه گرفت که شرکت سامسونگ در وهله‌اول در عرضه و فروش گوشی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن با شکست مواجه شده است و باید دید برای جبران این ناکامی، غول بزرگ دنیای گجت‌ها چه تدبیری در نظر خواهد گرفت.

  • حجم تولید سامسونگ گلکسی S21 فن ادیشن تا الان اسفناک بوده است

منبع: GSMArena

نوشته سامسونگ مشکلات تولید گلکسی S21 فن ادیشن را حل کرده است اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala