گلکسی واچ ۴ کلاسیک با قیمت ۳۴۹/۹۹ دلاری خود مجموعه‌ای بی‌نقص از طراحی با کیفیت، مشخصات سخت افزاری جذاب و ویژگی‌های نرم افزاری متنوع است که می‌تواند یکی از بهترین مدل‌های امسال باشد.

  • گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک با سیستم‌عامل One UI Watch رونمایی شد

اما اگر بدنه‌ی استیل ضد زنگ این ساعت هوشمند کمی مقاوم‌تر شود و ظاهر آن با المان‌های یکی از برندهای مشهور طراح مد ترکیب شود، آیا ارزش ۴۵۰ دلار اضافه‌تر را خواهد داشت؟ اگر طرفدار چنین محصولی هستید و قیمت آن برای‌تان اهمیتی ندارد، گلکسی واچ ۴ کلاسیک تام براون ادیشن می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

گلکسی واچ 4

این ساعت هوشمند که از ۲۹ سپتامبر پیش‌فروش خواهد شد، قیمتی معادل ۷۹۹/۹۹ دلار دارد و مانند نسخه‌ی استاندارد گلکسی واچ ۴ کلاسیک به‌صورت پیش‌فرض از سیستم عامل Wear OS گوگل استفاده می‌کند که رنگ‌های اختصاصی تام براون که در واقع امضای این برند است، ظاهری متفاوت به آن بخشیده.

طبق اطلاعات منتشر شده از فروشگاه آنلاین سامسونگ آمریکا، این ساعت در مدل ۴۲ میلی‌متری که تنها راه ارتباطی آن بلوتوث است تولید و به پوشش کمیاب رادیوم مجهز شده است.

با توجه به این که سامسونگ در چندین نسل از محصولات خود با این برند معروف آمریکایی همکاری داشته است، احتمالا نام تام براون برای شما آشناست. پیش از این هم سامسونگ نسخه‌های ویژه‌ای از محصولات سری گلکسی زد فلیپ، گلکسی زد فولد و واچ اکتیو ۲ را با همکاری این برند عرضه کرده بود.

گلکسی واچ 4 کلاسیک تام براون ادیشن

اما تا کنون در هیچ یک از گجت‌های معروف بازار از پوشش رادیوم استفاده نشده بود. رادیوم که شاید در کلاس‌های شیمی هم توجه چندانی به آن نداشته‌ایم، یکی از مواد بسیار کمیاب، با استحکام بالا و مقاوم در برابر اکسیداسیون است که رنگی سفید-نقره‌ای دارد. این ماده جزو گروه پلاتینیوم محسوب می‌شود که از عناصری مانند روتنیوم، پالادیوم، اوسمیوم، ایریدیوم و پلاتین تشکیل شده است.

به‌طور خلاصه، رادیوم یک ماده‌ی کمیاب است که استفاده از آن در یک محصول لوکس مانند ساعت جدید سامسونگ به کیفیت ظاهری، مقاومت در برابر زنگ‌زدگی و استحکام بدنه گلکسی واچ ۴ کلاسیک تام براون ادیشن می‌افزاید.

اولین تصاویر رسمی از ساعت هوشمند جدید سامسونگ از وجود سه بند متفاوت از جنس چرم، پلاستیک و پارچه در جعبه‌ی این دستگاه حکایت دارند.

گلکسی واچ 4 کلاسیک تام براون ادیشن گلکسی واچ 4 کلاسیک گلکسی واچ 4

به‌جز مشخصات اشاره شده، گلکسی واچ تام براون ادیشن از نظر سخت افزاری با نسخه‌ی بلوتوثی گلکسی واچ ۴ کلاسیک ۴۲ میلی‌متری هیچ تفاوت خاصی ندارد و تنها نسخه‌ای لوکس‌تر از آن به‌شمار می‌آید که البته قیمت بسیار بالاتری هم دارد.

منبع: Phone Arena

نوشته سامسونگ از گلکسی واچ ۴ کلاسیک تام براون ادیشن رونمایی کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala