براساس گزارشات رسیده از Counterpoint، شرکت ریلمی برای اولین بار در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۱ به ششمین برند بزرگ در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. این شرکت در سه‌ماهه آوریل تا ژوئن ۱۵ میلیون گوشی هوشمند به فروش رسانده که این آمار و ارقام، نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد چشمگیر ۱۳۵.۱ درصدی خبر می‌دهد.

گوشی‌های هوشنمد ریلمی

شرکت ریلمی در بین پنج فروشنده برتر گوشی‌های هوشمند در بین هجده بازار فروش موبایل قرار گرفته است و  همچنین در دو کشور بنگلادش و فیلیپین، در حال حاضر رتبه اول برند گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارد. این شرکت اولین بار در رده‌بندی منتشر شده از Counterpoint، رتبه ۴۷ ام را در پاییز سال ۲۰۱۸ به خود اختصاص داد. اما این آغاز موفقیت‌های این شرکت در فروش گوشی‌های هوشمند بود و فقط یک سال طول کشید تا از رتبه ۴۷ ام در سال ۲۰۱۸ به رتبه ۱۵ ام در سال ۲۰۱۹ برسد. در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۹ نیز، این شرکت چینی برای اولین بار وارد فهرست ده برند برتر گوشی‌های هوشمند شد.

  • گوشی‌های سری ریلمی ۹ به دلیل کمبود تراشه سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند

گوشی‌های هوشنمد ریلمی

موفقیت‌های اخیر این شرکت، انتظارات را از آن‌ها بالا برده و در بین کاربران و علاقمندان عرصه موبایل طرفداران زیادی پیدا کرده است. اکنون ریلمی قصد دارد تا به یکی از غول‌های عرصه موبایل در دنیای تکنولوژی تبدیل شود و در مقابل سایر ابرقدرت‌های این عرصه حرفی برای گفتن داشته باشد. بنابراین انتظار می‌رود که ریلمی حجم فروش گوشی‌های هوشمند خود را دو برابر کند و تا پایان سال ۲۰۲۲ به هدف خود یعنی  فروش ۲۰۰ میلیون گوشی هوشمند برسد. بدین ترتیب این شرکت ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند دیگر را نیز تا پایان سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه خواهد کرد.

Madhav Sheth، نایب رئیس شرکت ریلمی و مدیر اجرایی این شرکت در هند و اروپا، وظیفه هدایت عملیات تجاری این شرکت را در آمریکای لاتین بر عهده دارد. او امیدوار است که حضور این برند در آمریکای لاتین به آن‌ها در دستیابی به اهداف فروش خود و تبدیل شدن به یک برند پیشرو در دنیای فناوری و تکنولوژی کمک شایانی کند.

این شرکت چینی همچنین به وضوح اعلام کرده است که سری گوشی‌های GT اکنون تنها خط تولید برتر آن‌ها به حساب می‌آید. سری گوشی‌های سی، نازارو و دیجت ریلمی به بخش ثابت محصولات ریلمی تبدیل شده‌اند. ریلمی با حضور سری دیجت، اخرین تکنولوژی روز دنیا را در گوشی‌های اقتصادی خود عرضه خواهد کرد.

گفتنی است درحالی که گوشی‌های اقتصادی این شرکت با قابلیت‌های فوق‌العاده‌ی خود علاقمندان بیشتری را به خود جذب کرده، گوشی‌های پرچم‌دار ریلمی با وجود قیمت بالایی دارند، نتوانسته‌اند امکانات بسیار جذابی را برای کاربران به ارمغان بیاورند. اما ریلمی اعلام کرده است که گوشی‌های آینده سری GT این شرکت، به شدت مورد توجه و استقبال کاربران قرار خواهند گرفت و با مشخصات فنی که دارند در مقابل بهترین پرچم‌داران گوشی‌های هوشنمد حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

  • ریلمی گوشی ۸s 5G و ۸i را با باتری حجیم و تراشه‌ی مدیاتک جدید معرفی کرد

منبع:Androidcentral

نوشته ریلمی حالا ششمین تولید‌کننده‌ی بزرگ موبایل جهان است اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala