سامسونگ در زمینه‌ی رنگ‌بندی محصولاتش، طی یکی دو سال اخیر تلاش زیادی کرده است که نمونه‌ی بارز این تلاش را در سری گلکسی S21 نیز دیده بودیم. اما اینطور که به نظر می‌رسد، باید پرچم‌داران سال آینده را هم با رنگ‌های جذاب و جالبی شاهد باشیم، حداقل شایعات جدید که چنین چیزی را می‌گویند.

به گزارش وب‌سایت گلکسی‌کلابز که به‌تازگی به لیستی از رنگ‌هایی که سامسونگ قرار است برای سری گلکسی S22 در نظر بگیرد دسترسی پیدا کرد، ظاهرا شرکت کره‌ای دو مدل استاندارد و پلاس از این سری را قرار است با چهار رنگ راهی بازار کند که شامل سفید، مشکی، رزگلد و سبز می‌شوند.

ظاهرا گلکسی S22 و S22 پلاس به طور مشترک به این چهار رنگ مزین می‌شوند در حالی که در سری گلکسی S21، مدل استاندارد و پلاس فقط در دو رنگ بنفش و صورتی با یکدیگر شباهت داشتند و سایر رنگ‌ها منحصرا برای خود همان گوشی‌ها در نظر گرفته شده بود.

رنگ سبزی که سامسونگ قرار است برای گلکسی S22 در نظر بگیرد همان Phantom Green نام خواهد داشت که شرکت برای رنگ گلکسی زد فولد ۳ هم از همین نام استفاده کرد. رنگ رزگلد هم احتمالا شباهت زیادی به صورتی در گلکسی S21 خواهد داشت. به صورت خلاصه می‌توان رنگ‌بندی سری گلکسی S22 را اینطور دانست:

  • گلکسی S22: سفید، مشکی، رزگلد، سبز
  • گلکسی S22 پلاس: سفید، مشکی، رزگلد، سبز
  • گلکسی S22 اولترا: سفید ، مشکی، قرمز تیره

گلکسی S22 اولترا از طرفی با رنگ‌های ساده‌تر و سنگین‌تر راهی بازار می‌شود. چرا که ظاهرا به دو رنگ ساده‌ی مشکی و سفید، فقط یک رنگ قرمز تیره اضافه می‌شود. البته شاید سامسونگ در هنگام عرضه، رنگ‌بندی دیگری را برای سری گلکسی S22 در نظر بگیرد اما فعلا با توجه به آنچه که می‌دانیم، رنگ‌بندی این گوشی‌ها اینگونه است.

طی سال‌های اخیر پرچم‌داران زیادی از سامسونگ با رنگ قرمز راهی بازار شدند که البته بسیار پررنگ و درخشان بودند. شاید به  همین خاطر باشد که سامسونگ خواسته گلکسی S22 اولترا را با رنگ قرمز تیره راهی بازار کند تا تنوعی در این قسمت ایجاد شود.

همانطور که گفته شد، حدودا ۴ ماه تا زمان رونمایی از پرچم‌داران سامسونگ زمان باقی مانده است و هیچ چیز به صورت قطعی مشخص نیست. به همین خاطر شاید رنگ‌های بیشتری به آنچه که گفتیم اضافه یا از آن کم شود. باید منتظر ماند و دید طی ماه‌های آتی چه خبرهای بیشتری پیرامون این موضوع منتشر می‌شود.

منبع: PhoneArena

نوشته رنگ‌بندی گلکسی S22 در جدیدترین شایعات فاش شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala