همین ابتدا باید بگوییم که به نظر می‌رسد این گوشی جانشین غیرمستقیم سری گلکسی نوت محسوب می‌شود. گلکسی S21 اولترا اولین گوشی سری گلکسی S بود که از قلم S Pen پشتیبانی می‌کرد ولی قرار است نسل بعدی آن همراه با جایگاه اختصاصی این قلم عرضه شود.

گلکسی S22 اولترا گلکسی S22 اولترا
  • گلکسی S22 اولترا
  • گلکسی S22 اولترا

چینش دوربین‌های این گوشی مشابه S21 اولترا است ولی با ماژول دوربین کاملا متفاوتی سروکار داریم. هنوز مشخصات دوربین‌های این گوشی فاش نشده ولی بدون شک نسبت به نسل قبلی حرف زیادی برای گفتن خواهند داشت. در ضمن مانند نسل قبلی، این بار هم جک هدفون در بدنه دیده نمی‌شود.

به نظر می‌رسد گلکسی S22 اولترا از نمایشگر ۶.۸ اینچی با لبه‌های خمیده بهره می‌برد و ابعاد این گوشی هم ۱۶۳.۲ در ۷۷.۹ در ۸.۹ میلی‌متر است و اگر برجستگی دوربین هم حساب کنیم، ضخامت آن به ۱۰.۵ میلی‌متر می‌رسد. گفتنی است گوشی‌های سری گلکسی S21 همراه با چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸۹۸ راهی بازار خواهند شد.

در نهایت در رابطه با سری گلکسی نوت باید بگوییم که اگرچه امسال مدل جدید این سری راهی بازار نمی‌شود، ولی سامسونگ ماه‌ها قبل اعلام کرد که سال آینده مدل جدید آن از راه می‌رسد. اما در کل تمام شواهد از مرگ قطعی این سری خبر می‌دهند و بر اساس این رندرها، به نظر می‌رسد گلکسی S22 اولترا قرار است جای خالی سری نوت را پر کند.

  • آیا گلکسی S22 مدل «مینی» پرچم‌دارهای سامسونگ خواهد بود؟

منبع: XDA Developers

نوشته اولین رندر گلکسی S22 اولترا احتمال مرگ گلکسی نوت را تقویت می‌کند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala