به گزارش وب‌سایت گلکسی‌کلابز، از آن جایی که گلکسی A13 5G یک گوشی اقتصادی به حساب می‌آید، قیمت مناسبی هم دارد. طبق گفته‌های این وب‌سایت، به احتمال بسیار فراوان قیمت این محصول باید مشابه همان قیمتی باشد که سامسونگ برای گلکسی A12 در نظر گرفت با این تفاوت که گوشی مورد انتظار شرکت کره‌ای از اینترنت ۵G نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت و مشخصات گلکسی A13 5G

با توجه به خبرهای اخیر منتشر شده این‌طور به نظر می‌رسد که گلکسی A13 5G با قیمتی مناسبی (حدودا ۲۰۰ دلار) در دسترس قرار می‌گیرد. ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر است که با توجه به بهایی که دارد در حد خود بسیار قدرتمند است. علاوه بر این، یکی دیگر از نکات مثبت پیرامون گلکسی A13 دوربین آن است که گفته می‌شودبه نسبت قبل ارتقا می‌یابد تا بدین ترتیب این گوشی از لحاظ کیفیت و قابلیت، هم‌ردیف با مدل‌های قدرتمندتر از این سری باشد (گلکسی A).

با بررسی سامسونگ گلکسی A32 5G به این نتیجه رسیدیم که کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری آن با توجه به قیمتی که داشت بسیار خوب است. حال با توجه به آنچه که از گلکسی A13 می‌شنویم مبنی براینکه دوربین آن نیز کیفیت بالایی خواهد داشت، شاید این محصول بتواند از لحاظ کیفیت دوربین هم‌سطح با گلکسی A32 باشد در حالی که قیمت کمتری هم دارد.

اما چرا در رابطه با دوربین این گوشی چنین ادعاهایی مطرح می‌شود؟ اگر به خاطر داشته باشید، گلکسی A12 با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی راهی بازار شد. اما گلکسی A13 که با توجه به نامش یک گوشی اقتصادی است، سنسوری به بزرگی ۵۰ مگاپیکسل را به عنوان دوربین اصلی در خود می‌بیند. اگرچه این سنسور همان سنسور ISOCELL GN2 قدرتمندی نیست که مدتی حتی در صدر جدول DXOMARK نیز قرار داشت اما با این حال می‌دانیم کیفیت آن بسیار بیشتر از سنسوری است که سامسونگ تاکنون در گوشی‌های هم‌ردیف با گلکسی A13 استفاده کرده بود.

در رابطه با تاریخ رونمایی این گوشی هم اطلاعاتی منتشر شد مبنی براینکه باید در یک روز از ماه نوامبر شاهد معرفی آن باشیم. حال این اتفاق دقیقا در چه روزی رخ می‌دهد هنوز مشخص نیست. به نظر می‌رسد گلکسی A13 آخرین گوشی سامسونگ از سری گلکسی A باشد که امسال رونمایی می‌شود چرا که گفته می‌شود مورد انتظارترین میان‌رده‌ی شرکت یعنی گلکسی A73 قرار است بهار سال آینده رونمایی شود.

در رابطه با گلکسی A73 هم خبرهای خوبی در اختیار داریم که مهم‌ترین آن، تجهیز گوشی به دوربین فوق‌العاده‌ی ۱۰۸ مگاپیکسلی است. این نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارید طی سال‌های آینده به دوربین گوشی‌های میان‌رده‌اش بیشتر توجه کند تا بتواند بخش بزرگی از بازار را که در حال حاضر به شیائومی و زیرمجموعه‌های قدرتمندش واگذار کرده است، پس بگیرد. هرچند این اتفاق با توجه به سیاست شرکت کره‌ای در قیمت‌گذاری میان‌رده‌هایش بعید به نظر می‌رسد که رخ دهد اما باید دید چه پیش می‌آید.

  • بعضی گوشی‌های گلکسی A و M سامسونگ به یک مشکل عجیب دچار شده‌اند

منبع: PhoneArena

نوشته گلکسی A13 5G به‌زودی با مشخصات فنی خوب و قیمت مناسب رونمایی می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala