در این تصاویر شاهد بدنه‌ی سبز رنگ هستیم و در کل شباهت زیادی بین این گوشی و نسل قبلی آن دیده می‌شود. به عنوان مثال می‌توانیم به قرارگیری دوربین سلفی در میان بخش فوقانی نمایشگر و ماژول دوربین مشابه اشاره کنیم که ۳ دوربین را در خود جای داده است. حتی موقعیت قرارگیری فلش دوربین هم تفاوتی با نسل قبلی ندارد.

به نظر می‌رسد در این مدل جدید، دکمه‌های تنظیم صدا کمی پایین‌تر از S21 پلاس قرار گرفته‌اند. همچنین در بخش پایینی هم شاهد پورت USB-C، حفره‌های اسپیکر و درگاه سیم‌کارت هستیم. گفته می‌شود ابعاد این گوشی ۱۵۷.۴ در ۷۵.۸ در ۷.۶ میلی‌متر است که البته با در نظر گرفتن برجستگی دوربین با ضخامت ۹.۱ میلی‌متری روبرو می‌شویم.

گلکسی S22 پلاس گلکسی S22 پلاس
  • گلکسی S22 پلاس
  • گلکسی S22 پلاس

این افشاگر اعلام کرده که نام این گوشی گلکسی S22 پرو است و به نظر می‌رسد دیگر با عنوان S22 پلاس سروکار نداریم. اگر این تغییر نام صحت داشته باشد، احتمالا طی هفته‌های آینده گزارش‌های بیشتر در این مورد منتشر خواهد شد. در همین رابطه باید خاطرنشان کنیم ماه‌ها قبل از گلکسی نوت ۱۰ پلاس، برخی منابع از آن به عنوان نوت ۱۰ پرو یاد می‌کردند اما در نهایت این شایعات به حقیقت تبدیل نشدند.

روی هم رفته این رندرها نشان می‌دهند که گلکسی S22 پلاس از نظر ظاهری تفاوت خاصی با نسل قبلی خود ندارد. این در حالی است که رندرهای گلکسی S22 اولترا ویژگی‌هایی مانند ماژول دوربین جدید و جایگاه اختصاصی قلم S Pen را نشان می‌دهند.

منبع: Android Authority

نوشته رندرهای گلکسی S22 پلاس طراحی مشابه نسل قبلی را نشان می‌دهند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala