مدل پرو دارای نمایشگر ۶.۷۲ اینچی و دو دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است که یکی از آن‌ها واید و دیگری اولترا واید محسوب می‌شود و سرعت شارژ آن به ۱۰۰ وات می‌رسد. روی هم رفته این دو گوشی از نظر سخت‌افزاری و طراحی، شباهت زیادی به یکدیگر دارند. باید خاطرنشان کنیم هر دو گوشی با سیستم‌عامل اختصاصی هواوی یعنی هارمونی راهی بازار می‌شوند.

هواوی نوا ۹ از نمایشگر اولد ۶.۵۷ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن FHD+ بهره می‌برد. در حفره‌ی نمایشگر این گوشی فقط یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. کاربران هر دو گوشی برای آنلاک کردن باید از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده کنند.

در پنل پشتی این گوشی‌ها شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هستیم که مبتنی بر سنسور RYYB است و در کنار آن اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ماکرو و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. از دیگر تفاوت‌های بین این دو گوشی می‌توانیم به باتری و سرعت شارژ اشاره کنیم.

هواوی نوا 9

انرژی مدل استاندارد از طرف باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از سرعت شارژ ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند. مدل پرو هم با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سرعت شارژ ۱۰۰ وات راهی بازار خواهد شد. هواوی می‌گوید شارژ کامل مدل پرو فقط در عرض ۲۰ دقیقه انجام می‌شود.

گوشی‌های هواوی نوا ۹ و نوا ۹ پرو در رنگ‌های آبی، بنفش، سبز و مشکلی از تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) راهی بازار چین می‌شوند. نوا ۹ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۱۸ دلار به دست کاربران چینی می‌رسد و برای خرید مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی هم این کاربران باید ۴۶۴ دلار بپردازند.

هواوی نوا 9

ارزن‌ترین مدل نوا ۹ پرو هم ۵۴۲ دلار قیمت دارد که این مدل از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. همچنین مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی هم با قیمت ۶۰۴ دلار راهی بازار خواهد شد.

  • سقوط هواوی؛ آنچه از دست داده‌ایم و آنچه به دست آورده‌ایم

منبع: GSM Arena

نوشته سری هواوی نوا ۹ با حداکثر سرعت شارژ ۱۰۰ وات معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala