از نظر رنگبندی، این ایربادهای اقتصادی در دو رنگ سفید و سیاه عرضه خواهند شد. قابل توجه‌ترین بهبود بادز Z2 به مشخصات اصلی آن مربوط می‌شود. ایرباد جدید وان پلاس برای حذف نویز فعال (ANC) از سه میکروفن داخلی استفاده خواهد کرد. این میکروفن سه‌گانه به هوشمندسازی کاهش نویز ۴۰dB در این ایربادز کمک می‌کند. همچنین وان‌پلاس بادز Z2 برای گیمر‌ها تجربه جدیدی از صدا را به ارمغان خواهد آورد.

وان‌پلاس بادز Z2

صدا در این هدفون‌ از طریق درایورهای ۱۱ میلی‌متری تولید می‌شود، اگرچه این میزان هنوز به طور قابل توجهی کوچک‌تر از درایورهای ۱۳.۴ میلی‌متری وان‌پلاس بادز است. همچنین این ایرباد از شفافیت صدای خوبی بهره می‌برد و اجازه می‌دهد که صدای محیط اطراف نیز به شنونده منتقل شود. علاوه بر این، بادز Z2 از استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر آب و عرق و قاب قابل شارژ آن از استاندارد IPX5 پشتیبانی می‌کند.

هرکدام از ایربادها دارای یک باتری ۴۰ میلی آمپر ساعتی خواهند بود و کیس این محصول هم از باتری ۵۲۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. این کیس را می‌توان در ۹۰ دقیقه به صورت کامل شارژ کرد و با استفاده از آن، مدت زمان پخش تا ۲۷ ساعت افزایش می‌یابد. با خاموش کردن سیستم حذف نویز فعال، میزان شارژدهی به ۳۸ ساعت می‌رسد. خود ایربادها بدون کمک کیس، با سیستم ANC تا ۵ ساعت و بدون آن تا ۷ ساعت شارژدهی خواهند داشت.

این هدفون‌ بی‌سیم وان‌پلاس از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۲ پشتیبانی می‌کند. البته این محصول از کدِک‌های پیشرفته‌ی صوتی بهره نمی‌برد و بنابراین از کدک‌های صوتی پایه مثل AAC و SBC برخوردار خواهد بود. وان‌پلاس بادز Z با عملکرد فوق‌العاده‌ی خود با قیمت ۴۹ دلار به بازار گجت‌ها عرضه شد. اما قیمت وان‌پلاس بادز Z2 در چین از ۴۹۹ یوان (۷۷ دلار آمریکا) شروع می‌شود. قرار است که پیش فروش این محصول جدید شرکت وان‌پلاس امروز آغاز شود و از ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر ماه) نیز این هدفون بی‌سیم به بازار عرضه شود. در مورد عرضه‌ی بین‌المللی وان‌پلاس بادز Z2 هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

  • وان‌پلاس ۹RT با اسنپدراگون ۸۸۸ و قیمت ۵۱۰ دلار معرفی شد

منبع: AndroidAuthority

نوشته وان‌پلاس بادز Z2 با ۳ میکروفون داخلی و قیمت ۷۷ دلار معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala