از دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت این گوشی‌ها، بهره‌گیری آن‌ها از چیپست اختصاصی گوگل تنسور است که ویژگی‌های جذابی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. در ادامه به مشخصات این دو گوشی می‌پردازیم.

پیکسل ۶ پرو

مدل پرو سری گوگل پیکسل ۶ با نمایشگر ۶.۷ اینچی اولد مبتنی بر رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ راهی بازار می‌شود. از ویژگی‌های مهم این نمایشگر می‌توانیم به رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی آن اشاره کنیم که به لطف فناوری LTPO از نوع متغیر محسوب می‌شود. برخلاف پیکسل ۶ که نمایشگر آن از لبه‌های تخت بهره می‌برد، در لبه‌های نمایشگر این گوشی شاهد خمیدگی هستیم. در بخش جلویی و پشتی آن شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ویکتوس تعبیه شده و این یعنی در برابر ضربات مختلف از دوام بالایی بهره می‌برد. مانند بسیاری از پرچم‌داران، حسگر اثر انگشت پیکسل ۶ پرو هم زیر نمایشگر تعبیه شده که از نوع اپتیکال محسوب می‌شود.

گوگل برای این گوشی ۱۲ گیگابایت رم در نظر گرفته که ۴ گیگابایت بیش از پیکسل ۵ و دو برابر ظرفیت روم پیکسل ۴ محسوب می‌شود. کاربران برای حافظه‌ی داخلی می‌توانند بین ظرفیت‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت دست به انتخاب بزنند. این در حالی است که سه نسل قبلی پیکسل، حداکثر حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را ارائه می‌دادند.

 

این مطلب در حال به‌روز‌رسانی است…

نوشته گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو با چیپست اختصاصی معرفی شدند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala