همان‌طور که مشاهده می‌کنید، گلکسی تب S8 اولترا قرار است بزرگ‌ترین عضو این خانواده باشد و ظاهرا شیوه‌ی نام‌گذاری تبلت‌های پرچم‌دار سامسونگ هم مشابه سری گوشی‌های گلکسی S خواهد بود. امروز حساب کاربری OnLeaks که یکی از افشاگران معروف دنیای گجت‌های هوشمند است، رندرهایی از گلکسی تب S8 اولترا را منتشر کرده است.

https://www.digikala.com/mag/samsung-galaxy-tab-s8-appears-in-render/

ظاهرا قرار است این تبلت رقیبی برای آیپد پرو باشد، بنابراین چندان عجیب نیست اگر در طراحی آن المان‌هایی از طراحی محصولات اپل را هم مشاهده کنیم. با توجه به رندرهای جدید، گلکسی تب S8 اولترا قرار است در بالای نمایشگر خود (در حالت افقی) به یک ناچ مجهز شود که میزبان دوربین سلفی و یک سیستم تشخیص چهره‌ی بیومتریک با فناوری جدید مشابه Face ID اپل خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد این طراحی جدید کاربردی‌تر باشد، زیرا حاشیه‌های اندک اطراف نمایشگر در حدی نیستند که بتوانند دوربین سلفی دستگاه را در خود جای دهند. اپل هم به‌تازگی از مک‌بوک‌ پروهای جدید رونمایی کرده است که نمایشگر آن‌ها به یک ناچ در قسمت بالایی مجهز شده‌ است.

گلکسی تب S8 اولترا

مانند گلکسی تب S7 پلاس، گلکسی تب S8 اولترا هم در قاب پشتی به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده و در زیر این دوربین نواری قرار دارد که محل اتصال مغناطیسی S Pen به تبلت را مشخص می‌کند. همچنین، سامسونگ در این تبلت از اسپیکر چهارگانه و درگاه USB-C بهره خواهد گرفت.

ابعاد اعلام شده برای گلکسی تب S8 اولترا برابر با ۵/۴ × ۲۰۷/۹ × ۳۲۵/۸ میلی‌متر است که یعنی این تبلت نسبت به گلکسی تب S7 پلاس بلندتر و باریک‌تر خواهد بود. گزارش‌های قبلی از حضور چیپ‌ست اگزینوس ۲۲۰۰ یا اسنپ‌دراگون ۸۹۸ در این دستگاه حکایت داشتند. اما ظاهرا این شایعات قرار نیست به حقیقت بپیوندند و سامسونگ به‌جای این چیپ‌های پرچم‌دار، به سراغ اسنپ‌دراگون ۸۸۸ خواهد رفت.

  • اولین رندرهای سامسونگ گلکسی تب S8 منتشر شد

در کنار این چیپ، احتمالا شاهد حضور ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهیم بود که یک باتری ۱۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تامین انرژی آن‌ها را برعهده دارد. پیش‌بینی‌ها از معرفی احتمالی سری گلکسی تب S8 در ماه ژانویه ۲۰۲۲ حکایت دارند.

منبع: Phone Arena

نوشته رندرهای جدید گلکسی تب S8 اولترا به وجود ناچ مشابه نمایشگر مک‌بوک‌ پروهای جدید اشاره دارند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala