رندر‌های گوشی موتورولا XT2165 3 نشان می‌دهد که نمایشگر این گوشی از حفره‌ی صفحه‌نمایش برای قرار گرفتن دوربین سلفی و حاشیه‌های تقریبا زیادی بهره می‌برد. در قسمت پشتی این گوشی یک دوربین سه‌گانه و یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده که در زیر لوگوی موتورولا قرار گرفته است. دکمه‌های پاور و کم و زیاد کردن صدا هم در سمت راست این گوشی قرار دارد. گوشی موتورولا XT2165 3 در دو رنگ آبی روشن و سبز تیره عرضه خواهد شد. شواهد و مدارک حاکی از آن است که این گوشی از اینترنت نسل چهارم (۴G) پشتیبانی می‌کند. اینطور به نظر می‌رسد که این گوشی را باید جزو گوشی‌های میان رده موتورولا در نظر گرفت. بنابراین بهتر است که منتظر اطلاعات بیشتری از این گوشی شرکت موتورولا باشیم.

گزارشات اخیر نشان می‌دهد که موتو جی ۵۱ و موتو جی ۷۱ گوشی های آینده‌ی سری جی این برند هستند. تاکنون مشخص شده که موتو جی ۷۱ از اینترنت نسل پنجم (۵G) و فناوری NFC پشتیبانی می‌کند. در مورد موتو جی ۵۱، به نظر می‌رسد که با مشخصاتی مانند نمایشگر Full HD، دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسلی،  لنز ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۵۰G به بازار عرضه شود. همچنین این گوشی از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد و سیستم‌عامل اندروید ۱۱ نیز روی آن نصب شده است. موتورولا احتمال گوشی‌های موتو جی ۵۱ و موتو جی ۷۱ را در ماه آینده معرفی خواهد کرد.

همچنین شرکت موتورولا تصمیم دارد تا از گوشی‌های هوشمند جدید خود تا اواخر امسال یا سال بعد رونمایی کند. این اطلاعات در چندین پایگاه رسمی منتشر شده است. اکثر محصولات جدید این شرکت شماره مدل خود را دریافت کرده‌اند. موتورولا تعدادی از گوشی‌های جدید سری موتو جی را امسال معرفی و روانه بازار کرده است. در مورد جانشینان احتمالی گوشی‌های امسال شایعاتی به گوش می‌رسد. طبق آخرین گزارشات، گوشی موتورولا جی ۳۰ جانشین احتمالی خود را پیدا کرده است.

  • گوشی ارزان موتورولا Edge 20 لایت با مشخصات فنی خوب معرفی شد

در اصل می‌توان گفت گوشی موتو جی ۳۰ نسخه‌ی پلاس موتو جی ۱۰ است و از سخت افزار قدرتمندتری بهره می‌برد. گوشی موتورولا جی ۳۰ دارای یک نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و رفرش‌ ریت ۹۰ هرتز است که دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی را در طراحی حفره‌ای خود قرار داده است. این گوشی از یک ترکیب دوربین چهارگانه بهره می‌برد. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی این ترکیب از فناوری Quad Pixel پشتیبانی می‌کند. در کنار دوربین اصلی گوشی موتو جی ۳۰ یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۸ درجه‌ای، یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک حسگر عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

به نظر می‌رسد که گوشی موتورولا جی ۳۱ جانشین نسل قبلی خود یعنی جی ۳۰ باشد. بر روی این گوشی سیستم‌عامل اندروید ۱۱ نصب شده است. مقامات روسی ضمن تایید گواهینامه‌های این گوشی اعلام کرده‌اند که ممکن است این گوشی به‌زودی معرفی شود. دفتر ملی مخابرات تایلند (NBTC) نیز علاوه بر تصدیق این گواهینامه‌ها، نام موتو جی ۳۱ را برای این گوشی را تایید کرده است. بنابراین شواهد نشان می‌دهد که جانشین موتو جی ۳۰، موتو جی ۳۱ خواهد بود.

اگرچه در بین گوشی‌های هوشمند پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت (۵G) متداول‌تر شده، اما برخی از گواهینامه‌های محصول جدید موتورولا حاکی از آن است که این گوشی از نسل چهارم اینترنت (۴G) پشتیبانی می‌کند. شماره مدل موتورولا جی ۳۱ نشان می‌دهد که ممکن است این گوشی نسبت به نسل قبلی این گوشی‌ها تغییرات عمده و اساسی را به همراه داشته باشد، هرچند که اطلاعات زیادی از این گوشی جدید منتشر نشده است.

  • موتورولا Moto G71 از NFC و ۵G پشتیبانی خواهد کرد

منبع: Gizmochina

نوشته رندرهای گوشی جدید موتورولا در دو رنگ منتشر شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala