فری‌بادز Lipstick هواوی علاوه بر زیبایی بسیار مقاوم بوده و برای ساخت محفظه نگهدارنده آن از استیل ضد زنگ استفاده شده است. این طراحی به صورت کامل در جنس مواد مورد استفاده و ساخت، از طراحی پلاستیکی و ظاهر منحنی مانند هدفون‌های امروزی و نسخه پایه فری بادز ۴ فاصله گرفته است به همین دلیل به می‌توان از آن به عنوان یکی از خاص‌‎ترین ایربادزهای بازار نام برد.

  • دولت آمریکا میلیاردها دلار مجوز فروش قطعات را برای هواوی و SMIC صادر کرد

فری‌بادز Lipstick

همچنین ابعاد جمع و جور این هدفون جابجایی و استفاده از آن را بسیار آسان کرده است. درب کیس شارژ این محصول نیز با خاصیت مغناطیسی خود عملکرد جالبی دارد که هنگام قرار گرفتن سر جای خود، اطمینان از محافظت از هر ایرباد را به شما منتقل می‌کند. هنگامی که ایربادها را در گوش خود قرار دهید نیز ظاهر و رنگ جذاب قرمز رنگ طوری جلوه می‌کند که گویی یک جفت گوشواره قرمز رنگ، روی گوشی شما قرار گرفته که برای کاربران خانم می‌تواند بسیار جذاب باشد.

فری‌بادز Lipstick در بخش سخت‌افزار هم بهبودهای مناسبی را نسبت به دیگر مدل‎‌های قبلی به خود دیده است. فری بادز لیپ استیک، به یک درایو داینامیک ۱۴.۳ میلی‌متری LCP مجهز شده که با استفاده از تقویت‌کننده‌های باس صدایی فراگیر و بسیار واضح را در محدوده فرکانسی تا ۴۰ کیلوهرتز ارائه می‌دهد.

فری‌بادز Lipstick

این هدفون از قابلیت Open-Fit Active Noise Cancellation 2.0 بهره می‌برد که خود هواوی آن را توسعه داده تا صداهای محیط پیرامون در هوشمندانه‌‎ترین حالت ممکن حذف شوند. این طراحی بدون اینکه راه ورود و خروج هوا به داخل گوش کاربر را ببندد، امکان حذف نویز هوشمند را میسر کرده و از طرفی می‎تواند مطلوب کاربرانی باشد که به استفاده از سری‌های سیلیکونی نیز حساسیت دارند. مضاف بر این، قابلیت Adaptive Ear Matching با تشخیص خودکار اندازه مجاری گوش کاربر، بهترین تنظیمات برای سیستم حذف نویز را محاسبه کرده و آن را به طوری اعمال می‌کند که در همه شرایط، کارایی هدفون در این بخش تضمین گردد.

با استفاده از فرامین لمسی به بدنه این هدفون، می‎‌توان کنترل توقف یا پخش موسیقی، پاسخگویی و رد تماس ورودی، فراخوانی دستیار هوشمند، جابجایی بین قطعات موسیقی در حال پخش یا فعال و غیرفعال کردن حالت حذف نویز هوشمند را انجام داد. هر ایرباد فری بادز لیپ استیک ۴.۱ گرم وزن دارد و به یک باتری ۳۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که می‌‎تواند تا ۴ ساعت (بدون فعال بودن ANC) پاسخگوی نیاز کاربران باشد همچنین کیس شارژ این محصول علی‌رغم بدنه فلزی بسیار سبک بوده و وزن آن تنها ۸۴ گرم است.

فری‌بادز Lipstick

علاوه بر این قاب شارژ فری‌بادز Lipstick با بهره‌گیری از یک باتری ۴۱۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند تا ۲۲ ساعت شارژدهی بیشتر را در اختیار کاربران قرار دهد. فری بادز جدید هواوی از بلوتوث نسخه ۵.۲ پشتیبانی کرده و هم‌زمان می‌تواند به دو دستگاه دیگر متصل شود. به لطف استفاده از سنسورهای جدید، اگر هنگام گوش دادن به موسیقی، فری بادز را از گوش خود بیرون بیاورید پخش آن به طور خودکار متوقف خواهد شد.

  • مدل ارزان‌تر و کوچک‌تر ساعت هوشمند هواوی واچ فیت با پسوند «مینی» معرفی شد

در انتها باید بگوییم که این هدفون با رنگ اختصاصی قرمز راهی بازار می‌شود و قیمت آن در بازار اروپا ۲۴۹ یورو در نظر گرفته شده است.

نوشته هدفون فری‌بادز Lipstick هواوی با ظاهری خاص معرفی شد؛ تلفیق فناوری و زیبایی اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala