شیائومی 12

برای یادآوری باید بگوییم که شیائومی می ۱۱ سال گذشته با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی از راه رسید. این یعنی به احتمال زیاد کاربران شیائومی ۱۲ از نظر دوربین اصلی با رزولوشن کمتری نسبت به نسل قبلی روبرو خواهند شد. از طرف دیگر، گفته می‌شود این گوشی مجهز به نمایشگر مبتنی بر رزولوشن FHD+ است. این در حالی است که گوشی‌های سری می ۱۱ با نمایشگر ۱۴۴۰p به دست کاربران رسیدند. البته این احتمال وجود دارد که رزولوشن FHD+ مختص مدل استاندارد شیائومی ۱۲ باشد و شاید دیگر مدل‌های این خانواده با نمایشگرهای بهتری راهی بازار شوند.

طراحی کلی شیائومی ۱۲ هم ظاهرا نسبت به نسل قبلی تفاوت زیادی ندارد و این گوشی با لبه‌های نسبتا گرد و حفره‌ی نمایشگر تعبیه شده در سمت چپ بخش فوقانی از راه می‌رسد. این افشاگر مدعی شده که شیائومی ۱۲ از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. گفتنی است شیائومی ۱۱T پرو از شارژ ۱۲۰ واتی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار می‌توانیم به بهبود حسگر اثر انگشت اپتیکال اشاره کنیم که ظاهرا حالا فضای بیشتری از نمایشگر را پوشش می‌دهد و عملکرد بهتری را ارائه می‌کند.

کوالکام هفته‌ی دیگر در جریان رویداد سالانه‌ی خود جدیدترین چیپست پرچم‌دار این شرکت را معرفی می‌کند که قرار است با نام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ راهی بازار شود. مطابق معمول، شیائومی بعد از برگزاری این مراسم اطلاعات بیشتری از گوشی‌های پرچم‌دار خود فاش خواهد کرد.

منبع: pinkvilla

نوشته شیائومی ۱۲ شاید با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی از راه برسد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala