تیزر مبهم منتشر شده توسط جنرال موتورز به دو صفحه‌ی گوریلا گلس و یک هسته‌ی داخلی قدرتمند در حال اجرا اشاره می‌کند. علاوه بر این، در این پست آمده که این گوشی جدید مجهز به پنل‌های گوریلا گلس در هر دو طرف و به همراه یک پردازنده‌ی جدید است که سرعت هسته‌ی قدرتمند و عملکرد عالی را به کاربران ارائه می‌دهد. این مطمئنا می‌تواند به این معنی باشد که گوشی هوشمند آینده موتورولا با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه خواهد شد.

مدیرکل شرکت چینی لنوو در بخش نظرات پست منتشر کرده خود در شبکه اجتماعی ویبو  اظهار داشت که گوشی هوشمند آینده این شرکت اولین دستگاهی خواهد بود که تجربه‌ی رابط کاربری My UI 3.0 را ارائه می‌دهد. این یک رابط کاربری مبتنی‌بر اندروید از موتورولا است که از برخی ویژگی‌های سفارشی‌سازی بسیار خوب مانند Moto Actions بهره می‌برد. علاوه بر این، این گوشی هوشمند احتمالا مجهز به نمایشگر OLED 6.67 اینچی FHD+ است که رفرش ریت ۱۴۴ هرتز را تولید می‌کند. موتو اج X30 همچنین می‌تواند با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی در چین عرضه شود.

موتو اج X30

سیستم دوربین این گوشی هوشمند متشکل از ۳ لنز خواهد بود که لنز اصلی و پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی با زوم فوق العاده در این بخش قرار دارند. سومین لنز این گوشی ۲ مگاپیکسلی خواهد بود می‌تواند با قابلیت عکاسی ماکرو همراه باشد. طبق آخرین شایعات، دوربین سلفی این گوشی نیز ۶۰ مگاپیکسلی خواهد بود که از آن می‌توان در تماس‌های ویدیویی نیز استفاده کرد.

موتو اج X30 ممکن است از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۶۸ وات بهره ببرد. همچنین این گوشی می‌تواند با نام موتورولا موتو اج X30 اولترا در بازارهای جهانی عرضه شود. بد نیست بدانید گوشی موتو اج S که با نام موتو جی ۱۰۰ در سراسر جهان عرضه شد، قدرتمندترین گوشی موتورولا تا به امروز است.

این گوشی از  پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد که روی کاغذ، تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد کندتر از پردازنده رده‌بالای اسنپدراگون ۸۸۸ است، اما در موتو جی ۱۰۰ بسیار سریع‌تر احساس می‌شود. موتو جی ۱۰۰ دارای یک نمایشگر ۶.۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ x 2520 پیکسل، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و روشنایی ۵۶۰ نیت بوده که دوربین دوگانه‌ی سلفی آن را در طراحی حفره‌ای خود قرار داده است. این نمایشگر از محتوای HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند.

باید دید که در نهایت گوشی جدید موتورولا یعنی موتو اج X30 یا اولترا با مشخصات مذکور، می‌تواند نظر کاربران و علاقمندان به این شرکت چینی را جلب کند یا نه. نظر شما کاربران در مورد این مشخصات احتمالی این گوشی چیست؟

  • تبلت موتورولا موتو تب G70 به‌زودی در هند رونمایی می‌شود

منبع: ۹۱mobiles

نوشته موتو اج X30 اولین گوشی هوشمند با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهد بود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala