باید خاطرنشان کنیم شرکت‌های سازنده‌ی گجت‌ها معمولا در مراحل اولیه از بدنه‌های شفاف استفاده می‌کنند تا مهندسان بهتر بتوانند قطعات داخلی این محصولات را ببینند. اپل در زمینه‌ی استفاده از بدنه‌ی شفاف برای محصولات خود ید طولایی دارد و سابقه‌ی این کار به کامپیوتر مکینتاش کلاسیک برمی‌گردد که در سال ۱۹۹۰ راهی بازار شد.

با این حال، این نخستین باری است که تصویری از یک گجت نسبتا جدید اپل با بدنه‌ی شفاف منتشر می‌شود. برخی از کاربران به شباهت ایرپادز شفاف با هدفون بی‌سیم Ear 1 اشاره کرده‌اند که مدتی قبل توسط شرکت Nothing به عنوان رقیب ارزان‌تر ایرپادز پرو معرفی شد. در حال حاضر تمام مدل‌های ایرپادز صرفا از بدنه‌ی سفید بهره می‌برند و با وجود اینکه تعداد قابل توجهی از کاربران خواستار ارائه‌ی این هدفون‌ها در رنگ‌های متنوعی هستند، ولی مدیران اپل ظاهرا از همین رنگ سفید رضایت کامل دارند.

از طرف دیگر، برند بیتس که در زمینه‌ی ساخت هدفون‌های مختلف فعالیت دارد و زیرمجموعه‌ی اپل محسوب می‌شود، مشکلی با ارائه‌ی هدفون‌های مبتنی بر رنگ‌های متنوع ندارد. این مجموعه‌دار در کنار انتشار تصاویر مدل اولیه‌ی ایرپادز، مدتی قبل عکس‌هایی از یک شارژر ۲۹ واتی شفاف و مدل اولیه‌ی نخستین آیفون را هم منتشر کرده که در ادامه می‌توانید این تصاویر را ببینید.

ایرپادز
ایرپادز
  • ایرپادز پرو ۲ شاید در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۲ معرفی شود

منبع: ۹To5Mac

نوشته عکس‌های مدل اولیه‌ی ایرپادز با بدنه‌ی شفاف منتشر شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala