در ابتدا به قیمت گلکسی S21 فن ادیشن سامسونگ می‌پردازیم. طبق گزارش WinFuture.de، قیمت نسخه‌ی ۸/۱۲۸ گیگابایتی این گوشی ۶۴۹ یورو اعلام شده، در حالی که نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی آن ۵۰ یورو بیشتر خواهد بود. نکته‌ی قابل توجه اینجاست که این دقیقاً همان قیمت اولیه‌ی گلکسی S20 فن ادیشن سامسونگ است.

در مورد رنگ‌های قابل عرضه‌ی این گوشی نیز باید گفت که سامسونگ احتمالا گلکسی S21 فن ادیشن را در رنگ‌های سیاه، سفید، صورتی و سبز برای فروش در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این اطلاعات با اطلاعات منتشر شده‌ی قبلی در مورد رنگ‌های این گوشی مطابقت دارد و رندر‌های انتشار یافته‌ی این گوشی نیز به نظر رسمی می‌آید. البته سامسونگ ممکن است بعد از معرفی، گلکسی S21 فن ادیشن را با رنگ‌های متنوع‌تری در دسترس کاربران قرار دهد.

  • گوشی‌های ارزان‌قیمت سری گلکسی A سامسونگ به بدنه‌ی ضد آب مجهز می‌شوند

برای یادآوری بد نیست به مشخصات کلیدی این گوشی اشاره‌ای داشته باشیم. براساس اعلام منابع معتبر، گوشی گلکسی S21 فن ادیشن دارای یک نمایشگر ۶.۲ اینچی از نوع امولد (AMOLED) با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل (Full HD+) و نسبت ابعاد ۱۹.۵:۵ است که حسگر اثر انگشت گوشی در زیر نمایشگر قرار خواهد داشت.

این گوشی از یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. ترکیب دوربین سه‌گانه‌ی گلکسی S21 فن ادیشن نیز از یک سنسور اصلی ۳۲ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. برخی از منابع نیز از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و ترکیب دوربین سه‌گانه ۱۲+۱۲+۸ مگاپیکسلی این گوشی خبر می‌دهند.

همانطور که احتمالا در جریان هستید، در مورد مشخصات این گوشی شایعات و گمانه‌زنی‌های متعدی منتشر شده است. اما به صورت خلاصه می‌توان گفت که سامسونگ قصد دارد این گوشی را به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ مجهز کند. این دو تراشه اگرچه متعلق به امسال هستند اما سامسونگ ظاهرا انتخاب دیگری برای این گوشی ندارد.

به نظر می‌رسد به خاطر مشکل کمبود تراشه‌ها هم هست که تاکنون شاهد رونمایی از این گوشی نبوده‌ایم. البته شایان ذکر است که هر دو تراشه توسط خود سامسونگ و با لیتوگرافی ۵ نانومتری این شرکت تولید می‌شوند ولی کمبود تراشه مشکلی جهانی است و تمام شرکت‌های تولید کننده‌ی گوشی‌های هوشمند تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته‌اند.

 گلکسی S21 فن ادیشن

گلکسی S21 فن ادیشن در مدل پایه‌ی خود ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت. همچنین یک مدل با ترکیب حافظه‌ی داخلی و حافظه‌ی رم ۸/۱۲۸ گیگابایت هم برای آن در نظر گرفته خواهد شد. جز این دو نسخه، فعلا به نظر می‌رسد S21 فن ادیشن در هیچ مدل دیگری قرار نیست راهی بازار شود.

منبع انرژی این مجموعه‌ی قدرتمند را یک باتری ۴۳۷۰ میلی‌آمپر ساعتی تشکیل می‌دهد که کاربر می‌تواند آن را با شارژر ۲۵ واتی شارژ کند. هرچند برخی‌ها معتقدند این‌بار خبری از شارژر درون جعبه نخواهد بود. گلکسی S20 فن ادیشن هم اگرچه از شارژر سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند اما سامسونگ بنا به دلایلی ترجیح داد شارژر درون جعبه‌ی این محصول ۱۵ واتی باشد.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به مقاومت در برابر گرد و غبار و گواهی IP68 یا ضدآب اشاره کرد. باید دید که با توجه به تاخیر بسیار زیاد در عرضه‌ی این گوشی و در عین حال معرفی سری جدید S22 سامسونگ، این گوشی می‌تواند توجه‌ی کاربران و علاقمندان این غول کره‌ای دنیای تکنولوژی را به خود جلب کند یا نه. اگر اتفاق خاصی نیفتد احتمالا از گلکسی S21 فن ادیشن در رویدادی تحت عنوان آنپکد و در تاریخ ۴ ژانویه (۱۴ دی) رونمایی خواهد شد.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟

  • سامسونگ برای رفع ایراد رفرش ریت گلکسی S21 به‌روزرسانی جدید منتشر می‌کند

منبع: GSMArena

نوشته رنگ‌های گلکسی S21 فن ادیشن سامسونگ به همراه قیمت احتمالی آن لو رفت اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala