واچ فیس‌های جدید و متنوعی بر روی این ساعت هوشمند آنر به صورت پیش‌فرض نصب شده که کاربران می‌توانند از آن‌ها به دلخواه خود استفاده کنند. این واچ فیس‌ها تصاویر محرک و بیش از ۱۰۰۰ طرح مختلف را شامل می‌شوند. آنر واچ ۳ GS از تماس بلوتوثی، سیستم ماهواره‌ای پنج بانده برای موقعیت‌یابی دقیق بهره می‌برد که زمان قفل شدن نمایشگر را تا ۴۷ درصد کاهش می‌دهد و دقت موقعیت‌یابی را تا ۱۶۷ درصد بهبود می‌بخشد. این ساعت هوشمند دارای ماژول ۸ کاناله PPG است که در ردیابی ضربان قلب کاربر دقتی آن حداقل برابر ۹۷ درصد دارد.

  • ساعت هوشمند هواوی واچ D با قابلیت پایش فشار خون و نوار قلب معرفی شد

همچنین قابلیت مانیتورینگ ۲۴ ساعته اکسیژن خون با ردیابی پویا در این ساعت هوشمند وجود دارد که بسیار کاربردی به نظر می‌رسد. نحوه‌ی کار آن بدین صورت است وقتی که اکسیژن خون شما کم باشد، ساعت با لرزش‌های مکرر به شما هشدار می‌دهد. به لطف HONOR Health 5.0، این ساعت هوشمند آنر به شما امکان می‌دهد ضربان و ریتم قلب خود را در هر زمان ردیابی کنید و همچنین سنسور ردیابی خواب این ساعت نیز با کنترل خواب شما و ارائه‌ی بیش از ۲۰۰ پیشنهاد، به خواب راحت شما کمک می‌کند. در قابلیتی جالب و کاربردی، وقتی استرس دارید آنر واچ ۳ GS شما را راهنمایی می‌کند تا تنفس خود را تنظیم کرده و استرس را از بین ببرید.

جدیدترین ساعت هوشمند آنر از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی، از جمله ۸۵ حالت ورزشی سفارشی و بیش از ۱۰ حالت ورزشی حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای استاندارد ۵ATM ضد آب است. در این ساعت امکان نصب اپ‌های ثالث هم وجود دارد و این ساعت هوشمند سیستم عامل LiteOS را روی پردازنده‌ی Apollo4 اجرا می‌کند. باتری آنر واچ ۳ GS تا ۱۴ روز در استفاده‌های معمولی دوام می‌آورد و اما در صورت ردیابی مداوم با GPS، میزان شارژدهی‌اش به ۳۰ ساعت کاهش می‌یابد. البته اگر به دنبال استفاده عادی روزانه از این ساعت هوشمند باشید، با ۵ دقیقه شارژ قادر خواهید بود که به هدف‌تان دست یابید. شارژ کامل باتری ۴۵۱ میلی آمپر ساعتی این محصول نزدیک به یک ساعت طول می‌کشد.

  • راهنمای خرید گلکسی واچ؛ هر آنچه درباره‌ی ساعت هوشمند سامسونگ باید بدانید

مشخصات ساعت هوشمند آنر واچ ۳ GS در یک نگاه

  • صفحه‌نمایش خمیده‌ی ۱.۴۳ اینچی AMOLED با گلس محافظ سه بعدی
  • ۳۲ مگابایت حافظه‌ی رم، ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی
  • سازگار با سیستم عامل اندروید ۶.۰ یا بالاتر، iOS 9.0 یا بالاتر
  • سنسورها: سنسور شتاب‌سنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی، سنسور نوری ضربان قلب، سنسور نور محیطی و سنسور فشار هوا
  • میکروفون و بلندگو برای تماس از طریق بلوتوث، پاسخ سریع تنها با یک کلیک
  • مقاوم در برابر آب و گرد و غبار (۵ATM)
  • بیش از ۱۰۰ حالت تمرین، ۱۰ حالت ورزشی حرفه‌ای، ردیابی خواب، قابلیت مانیتورینگ ۲۴ ساعته اکسیژن خون و ضربان قلب
  • ابعاد: ۴۵.۹ در ۴۵.۹ در ۱۰.۵ میلی متر، وزن: ۴۴ گرم (بدون بند)
  • بلوتوث ۵.۰، GPS، سیستم‌های ماهواره ای ناوبری، NFC
  • عمر باتری ۱۴ روز استفاده معمولی، ۳۰ ساعت عمر باتری در حالت GPS، با ۵ دقیقه شارژ تا یک روز شارژدهی دارد، باتری با ظرفیت ۴۵۱ میلی‌آمپر ساعت

آنر واچ 3 GS

آنر واچ ۳ GS در رنگ‌های نقره‌ای و طلایی با بند چرمی با قیمت ۱۴۹۹ یوان (۲۳۵ دلار آمریکا / ۱۷۳۹۵ روپیه) و رنگ مشکی با بند سیلیکونی ۱۲۹۹ یوان (۲۰۳ دلار آمریکا / تقریباً ۱۵۰۷۵ روپیه) قیمت دارد. این ساعت هوشمند آنر برای پیش فروش در دسترس است و فروش آن در کشور چین از ۱۴ ژانویه (۲۴ دی ماه) آغاز می‌شود. در مورد عرضه‌ی جهانی این ساعت هنوز اطلاعاتی از شرکت آنر منتشر نشده است.

  • آنر مجیک V معرفی شد؛ نخستین گوشی تاشو با اسنپدراگون ۸ نسل ۱

منبع: Fonearena

نوشته ساعت هوشمند آنر واچ ۳ GS با نمایشگر ۱.۴۳ اینچی AMOLED معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala