این پوشش از طریق فناوری NCVM (متالیزاسیون خلاء غیر رسانا) ساخته شده است که جلوه‌ی فلزی خاصی را به آن اضافه می‌کند. همچنین یک پوشش مقاوم در برابر اثر انگشت روی هدفون‌ها و کیس آن وجود دارد و در عین حال تمام قابلیت‌های لمسی آن را حفظ می‌کند. برخلاف ظاهر متفاوت این هدفون بی‌سیم با نسخه‌های قبلی، وان‌پلاس از قابلیت‌های یکسانی نظیر درایورهای ۱۱ میلی‌متری داینامیک برای تولید صدا استفاده می‌کند و به بلوتوث ۵.۲ با پشتیبانی از کدک‌های SBC ،AAC‌ و LHDC v3 مجهز است.

  • وان‌پلاس ۱۰ با فناوری HyperBoost GPU راهی بازار می‌شود

وان‌پلاس علاوه بر این، برای وان‌پلاس بادز‌های قدیمی قابلیت جدید Dual Connection را در آخرین به‌روزرسانی خود قرار داده که در حال حاضر به عنوان بخشی از به‌روزرسانی ۵۳۱.۵۳۱.۴۱۰ در حال ارائه است. توجه داشته باشید که این یک به‌روزرسانی منطقه‌ای است و در حال حاضر تنها تعداد کمی از کاربران آن را دریافت کرده‌اند. این ویژگی به وان‌پلاس بادز‌ اجازه می‌دهد تا به طور همزمان به دو دستگاه متصل شوند و بسته به اینکه پخش صدا از کدام دستگاه شروع شود، به طور خودکار بین آن‌ها جابجا می‌شود. وقتی وارد تنظیمات بلوتوث می‌شوید و آیکون چرح دنده را فشار می‌دهید، باید یک گزینه برای فعال کردن قابلیت Dual Connection برای شما به نمایش دربیاید (همچنین می‌توانید از اپلیکیشن HeyMelody برای فعال کردن آن استفاده کنید).

  • محصولات برنده و بازنده‌ی وان‌پلاس در سال ۲۰۲۱

هدفون بی‌سیم وان‌پلاس Mithril بادز پرو با قیمت تبلیغاتی ۶۹۹ یوان (۱۱۰ دلار / ۹۵ یورو) عرضه شده، اما اکنون با قیمت رسمی خود در فروشگاه‌های وان‌پلاس یعنی ۷۹۹ یوان (۱۲۵ دلار / ۱۱۰ یورو) دقیقاً مشابه قیمت نسخه‌ی سیاه و سفید در دسترس کاربران قرار گرفته است. باید خاطر نشان کنیم که وان‌پلاس ۹ و ۹ پرو با به‌روزرسانی اندروید ۱۲ از کدک LHDC با کیفیت بالا پشتیبانی می‌کنند و این کدک توسط بادز پرو نیز پشتیبانی می‌شود.

همانطور که احتمالا می‌دانید در اواخر مهر ماه این شرکت چینی از نسل جدید ایربادهای اقتصادی خود با نام وان‌پلاس بادز Z2 رونمایی کرده بود که از نظر طراحی و زیبایی در مقایسه با نسل قبلی آن تغییرات زیادی نداشته است. قابل توجه‌ترین بهبود بادز Z2 به مشخصات اصلی آن مربوط می‌شود. این ایربادز وان‌پلاس برای حذف نویز فعال (ANC) از سه میکروفن داخلی استفاده می‌کند و سه میکروفن به هوشمندسازی کاهش نویز ۴۰dB در این ایربادز کمک می‌کند. همانند وان‌پلاس بادز جدید، بادز Z2 نیز از درایورهای ۱۱ میلی‌متری برای تولید صدا استفاده می‌کند و علاوه بر این، از استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر آب و عرق و قاب قابل شارژ آن از استاندارد IPX5 بهره می‌برد. این هدفون‌های بی‌سیم اقتصادی وان‌پلاس با قیمت ۷۷ دلار در بازار برای فروش در اختیار کاربران قرار دارد.

  • ویژگی‌های دوربین وان‌پلاس ۱۰ پرو رسما اعلام شد

منبعی: GSMArena

نوشته هدفون بی‌سیم وان‌پلاس Mithril بادز پرو با رنگ نقره‌ای معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala