یکی از افشاگران مشهور چینی اعلام کرده که هر سه گوشی سری K50 با حسگر اثر انگشت تعبیه شده در لبه‌ی کناری راهی بازار می‌شوند. این در حالی است که طبق اطلاعات فاش شده، گوشی‌های موردنظر مجهز به نمایشگرهای اولد هستند و به همین خاطر برخی انتظار داشتند که با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی شوند. البته این افشاگر مدعی شده که یک مدل دیگر از این خانواده وجود دارد که از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می‌کند. در ضمن شیائومی در حال آماده‌سازی یک گوشی ۴G ردمی هم هست که ظاهرا از نمایشگر دارای بریدگی قطره‌ای بهره می‌برد.

در این میان، مشخصات ردمی K50 گیمینگ هم لو رفته است. ظاهرا بدنه‌ی این گوشی مبتنی بر ابعاد ۱۶۲ در ۷۶٫۸ در ۸٫۴۵ میلی‌متر است و وزن آن به ۲۱۰ گرم می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با رزولوشن FHD+ اشاره کنیم. در ماژول دوربین هم ظاهرا یک دوربین ۴۸ یا ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی انجام وظیفه می‌کند. در کنار آن یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی هم تعبیه شده است.

ردمی K50 گیمینگ

در رابطه با چیپست این گوشی گزارش‌های مختلفی منتشر شده و اگرچه برخی منابع به بهره‌گیری آن از چیپست مدیاتک اشاره کرده‌اند، اما حالا این افشاگر مدعی شده که گوشی ردمی K50 گیمینگ ادیشن با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ راهی بازار می‌شود. همچنین باید انتظار تعبیه‌ی کلیدهای فیزیکی مربوط به گیمینگ در بدنه‌ی این گوشی را داشته باشیم که ظاهرا در این زمینه تفاوتی با نسل قبلی ندارد. علاوه بر کلیدهای مکانیکی، به نظر می‌رسد نمایشگر ردمی K50 گیمینگ تخت باشد که معمولا برای گوشی‌های گیمینگ این نوع طراحی مرسوم‌تر از نمایشگر منحنی است.

از دیگر ویژگی‌های فاش شده از آن می‌توانیم به باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم که ظاهرا از سرعت شارژ ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند. برخی گزارش‌ها از احتمال عرضه‌ی یک مدل ضعیف‌تر از این گوشی خبر داده‌اند که احتمالا با چیپست ارزان‌تری به دست کاربران می‌رسد.

  • ۵ چیز که دوست داریم در گوشی‌های ۲۰۲۲ شیائومی ببینیم

منبع: GizmoChina

نوشته مشخصات گوشی ردمی K50 گیمینگ لو رفت اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala