همانطور که می‌توانید ببینید، طراحی این گوشی عملا تفاوتی با مدل استاندارد ندارد و به نظر می‌رسد در این خانواده فقط گلکسی S22 اولترا از طراحی شاخص و متفاوتی نسبت به دیگر مدل‌ها بهره می‌برد. همچنین در لبه‌های بدنه خطوط مربوط به آنتن دیده می‌شود و این یعنی با فریم فلزی سروکار داریم. در ضمن سایت ۹۱Mobiles شایعات مربوط به عرضه‌ی مدل‌های دارای چیپست اسنپدراگون در بازار اروپا هم رد کرده است. طی هفته‌های گذشته شایعات متعددی در مورد وضعیت چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ منتشر شده است.

روی هم رفته در مورد عملکرد اگزینوس ۲۲۰۰ خبرهای خوبی به گوش نمی‌رسد. مدتی قبل اعلام شد پردازنده‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ نسبت به نسل قبلی فقط ۵ درصد سرعت بیشتری دارد و پردازنده‌ی گرافیکی آن هم حدود ۱۷ درصد سرعت بیشتری ارائه می‌کند. باید خاطرنشان کنیم اگزینوس ۲۱۰۰ در مقایسه با اگزینوس ۹۹۰ از نظر پردازنده و پردازنده‌ی گرافیکی به ترتیب ۳۰ و ۴۰ درصد سرعت بیشتری را ارائه کرده است. همانطور که احتمالا می‌دانید، این چیپست از پردازنده‌ی گرافیکی طراحی شده توسط AMD بهره می‌برد. با وجود اینکه AMD یکی از مهم‌ترین شرکت‌های جهان در زمینه‌ی ساخت کارت گرافیک محسوب می‌شود، اما هنوز در رابطه با پردازنده‌ی گرافیکی طراحی شده توسط این شرکت نمی‌توانیم با قاطعیت صحبت کنیم.

گلکسی S22 پلاس
گلکسی S22 پلاس

در ادامه‌ی این خبرها، یکی از افشاگران اعلام کرد که تولید اگزینوس ۲۲۰۰ به دلیل مشکلاتی که دارد به طور کامل متوقف شده و به همین خاطر گوشی‌های سری S22 در تمام بازارها با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به دست کاربران می‌رسند. از سوی دیگر قرار بود چند روز قبل اگزینوس ۲۲۰۰ معرفی شود که سامسونگ معرفی آن را به تعویق انداخته و قرار است در کنار گوشی‌های سری گلکسی S22 از راه برسد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از طرف منابع مختلف، گلکسی S22 پلاس از نمایشگر ۶.۵۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. گفته می‌شود حداکثر روشنایی این نمایشگر به ۱۷۵۰ نیت می‌رسد. در پنل پشتی آن دوربین سه‌گانه دیده می‌شود که از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری تشکیل شده است.

کاربران برای خرید این گوشی می‌توانند بین سه مدل ۸/۱۲۸، ۸/۲۵۶ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی دست به انتخاب بزنند. در حفره‌ی نمایشگر آن یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی را بر عهده دارد که از قابلیت فوکوس خودکار هم پشتیبانی می‌کند. انرژی این گوشی از طرف باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و ظاهرا باید انتظار پشتیبانی از شارژر ۴۵ وات را هم داشته باشیم که طبیعتا کاربران باید آن را به طور جداگانه بخرند.

  • سری گلکسی S22 ش‍‍‍‍‍‍اید دیرتر عرضه شود اما ارزش صبر کردن را خواهد داشت

منبع: GSM Arena

نوشته رندرهای جدیدی از گلکسی S22 پلاس منتشر شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala