اول از همه باید به نمایشگر ۶.۴۳ اینچی اشاره کنیم که مبتنی بر پنل AMOLED است و از رزولوشن FHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره می‌برد. درون این نمایشگر یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده و در سمت چپ بخش فوقانی این نمایشگر یک حفره‌ی حاوی دوربین سلفی دیده می‌شود. وان‌پلاس برای این گوشی از چیپست Dimensity 1300 مدیاتک استفاده کرده که ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مبتنی بر فناوری UFS 3.1 آن را همراهی می‌کنند.

وان‌پلاس نورد 2T

بار دیگر شاهد استفاده از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هستیم و در این زمینه تغییری رخ نداده است. با این حال نباید ارتقای سرعت شارژ به ۸۰ وات را از قلم بیندازیم که به لطف بهره‌گیری از این مشخصه، در عرض کمتر از نیم‌ساعت می‌توانید باتری گوشی را به طور کامل شارژ کنید.

وان‌پلاس نورد ۲T مانند نسل قبلی در پنل پشتی از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد و سنسور این دوربین‌ها هم با تغییری روبرو نشده‌اند. به همین خاطر دوباره برای دوربین اصلی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی مورد استفاده قرار گرفته که البته از لرزشگیر اپتیکال هم بهره می‌برد. همچنین در کنار آن شاهد تعبیه‌ی دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هستیم. در حفره‌ی نمایشگر هم یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد.

این گوشی همراه با رابط کاربری OxygenOS 12.1 مبتنی بر اندروید ۱۲ راهی بازار می‌شود و وان‌پلاس وعده داده که اندروید ۱۳ و ۱۴ را هم دریافت خواهد کرد. مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۳۹۹ یورو (۴۲۰ دلار) راهی بازار اروپا می‌شود و کاربران برای خرید مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی باید مبلغ ۴۹۹ یورو بپردازند.

وان‌پلاس نورد 2T

در کنار این گوشی، وان‌پلاس از آغاز عرضه‌ی جهانی گوشی نورد CE2 Lite هم خبر داد. این گوشی از نمایشگر ۶.۵۹ اینچی FHD+ با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و مبتنی بر چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ است. در پنل پشتی آن هم دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. دوربین سلفی هم مبتنی بر سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است.

این گوشی هم مانند نورد ۲T دو نسخه‌ی جدید اندروید را دریافت خواهد کرد. بر اساس اعلام وان‌پلاس، مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی نورد CE2 Lite با قیمت ۲۹۹ یورو (۳۱۵ دلار) راهی بازار اروپا می‌شود.

  • گوشی وان‌پلاس Ace ریسینگ ادیشن با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی رونمایی شد

منبع: ۹to5google

نوشته وان‌پلاس نورد ۲T با شارژ ۸۰ واتی و قیمت ۴۲۰ دلار معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala