شایان ذکر است که انتخاب‌های این مطلب بسته به محبوبیت و بازدید کاربران عزیز فروشگاه دیجی‌ کالا از پاوربانک‌ها در بازه‌ی زمانی یک هفته‌ی گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید پاوربانک را دارید از شما دعوت می‌کنیم که این مقاله را بخوانید.

  • راهنمای خرید بهترین پاوربانک‌ در بازار ایران (۱۴۰۱)

۱. شارژر همراه لیتو مدل LP-35 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

شارژر همراه لیتو مدل LP-35 از جمله پاوربانک‌هایی است که دارای ده هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارند. این پاوربانک سازگار با گوشی‌های موبایل هوشمند بوده و می‌توان از آن برای هر گوشی موبایل یا وسیله هوشمند دیگری که دارید شارژ کنید. نحوه نمایش میزان شارژ باتری در این دستگاه LED است. این پاوربانک بسیار سبک بوده و تنها ۲۲۰ گرم وزن دارد. جنس بدنه‌ی این کالا پلاستیکی بوده، همچنین امکان شارژ کردن سریع موبایل شما را دارد. این شارژر همراه دارای سه درگاه USB است. ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی آن هم این امکان را به شما می‌دهد که دستگاهتان را چند بار شارژ کنید. شما می‌توانید این پاوربانک را با قیمت ۵۹۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

پاوربانک دیجی‌کالا

۲. شارژر همراه دبلیو یو دبلیو مدل Y79 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌‌آمپر ساعت

به همراه داشتن یک پاوربانک مناسب در سفر می‌تواند خیال شما را بابت همیشه شارژ بودن گوشیتان راحت کند. دبلیو یو دبیلو یکی از برندهایی است که اقدام به تولید لوازم جانبی موبایل می‌کند. پاوربانک Y79 از جمله این پاوربانک‌ها است. این پاوربانک ظرفیتی برابر ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. این پاوربانک دارای قابلیت‌های ویژه‌ای است که شامل امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)، شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)، امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)، شارژ ایمن (MultiProtect)، مدیریت هوشمند شارژ، تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge) و مقاوم در برابر ضربه می‌شود. شما کاربران دیجی کالا مگ می‌توانید این پاوربانک با کیفیت را با قیمت ۷۹۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا تهیه نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

پاوربانک دیجی‌کالا

۳. شارژر همراه لیتو مدل LP-30 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

شارژر همراه لیتو مدل LP-30 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، پاوربانکی است که می‌توانید به‌راحتی و سهولت از آن استفاده‌های مفیدی داشته باشید. وزن این مدل ۴۱۰ گرم و در دسته شارژر همراه‌های نسبتا سنگین قرار می‌گیرد. این مدل ۲ ورودی برای شارژ پاوربانک در اختیارتان قرار می‌دهد. دو کانکتور لایتنینگ و USB-C برای شارژ شدن و سه کانکتور (۲ عدد Type-A و یک عدد USB-C ) که می‌تواند سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند. ولتاژ ورودی برای این مدل ۵.۰ و ۹.۰ و ۱۲ ولت و ولتاژ خروجی برای این مدل ۴.۵ و ۵.۰ و ۹.۰ و ۱۲ ولت است. برای نمایش میزان باتری پاوربانک می‌توانید از نمایشگرهای LED که برای این مدل تعبیه شده استفاده کنید. این محصول با قیمت ۱,۱۹۰,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی‌کالا در دسترس شما قرار دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

پاوربانک دیجی‌کالا

۴. شارژر همراه لیتو مدل LP20 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

شارژر همراه لیتو مدل LP20 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت، پاوربانکی است که می‌توانید به‌راحتی و سهولت از آن استفاده‌های مفیدی داشته باشید. شرکت لیتو این محصول را با وزنی معادل ۲۳۰ گرم، ۳ خروجی مختلف با امکان شارژ سریع جهت شارژ کردن در اختیار شما قرار می‌دهد که این موضوع نشانگر کارایی بالای این محصول است. شدت جریان درگاه‌های خروجی ۳، ۲ و ۱.۵ آمپر و ورودی این دستگاه ۲.۱ آمپر است و همچنین ولتاژهای خروجی این دستگاه ۵.۰، ۹.۰ و ۱۲ ولت است. گفتنی است این مدل با داشتن تمامی خروجی‌های Type-C ، USB-A و ورودی های Type-C و microUSB به یک گزینه ایده‌آل برای خرید تبدیل شده‌ است. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۶۹۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

پاوربانک دیجی‌کالا

۵. شارژر همراه شیائومی مدل Redmi ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

پاوربانک ۲۰۰۰۰ Redmi شیائومی مدل PB200LZM به همراه یک عدد کابل شارژ ۲۵ سانتی‌متری ارائه می‌شود. این محصول با داشتن دو پورت خروجی USB و پشتیبانی از انواع پروتکل‌های شارژ سریع، بهترین همراه شما در خارج از منزل، محل کار و یا هنگام سفر خواهد بود. پاوربانک همراه شیائومی دارای سیستم محافظت در برابر مشکلاتی مانند نوسانات برق، اتصال کوتاه، تغییرات دما، و جریان اضافی در ورودی و خروجی است. شایان ذکر است که حداکثر میزان قدرت برای پورت ورودی ۵V _2.1A و پورت خروجی آن ۵.۱V_3.6A است. این محصول با داشتن دو درگاه Micro USB – Type-C با انواع گجت‌های هوشمند سازگار است. شما می‌توانید این پاوربانک را با قیمت ۵۸۵,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

پاوربانک دیجی کالا

۶. شارژر همراه لیتو مدل LP-28 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

این پاوربانک همراه با وجود ظرفیت اسمی ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند محصولی بسیار کاربردی باشد و چندین بار گجت‌های هوشمندتان را شارژ کند. این شارژر همراه سه درگاه خروجی از نوع USB و TYPE-C دارد که پورت TYPE-C آن فناوری Quick Charge 4.0 و (Power Delivery (PD و دو پورت دیگر از Quick Charge 4.0 پشتیبانی می‌کنند. وجود این فناوری باعث می‌شود شدت جریان خروجی از شارژ همراه دقیقا به اندازه‌ای باشد که ابزار جانبی که به آن متصل شده ظرفیت دارد. شارژ کامل آن، اگر از خروجی USB-C و Micro USB با شارژر QC 3.0 استفاده نمایید در حدود ۴ تا ۵ ساعت زمان می‌برد و در صورت استفاده از شارژر معمولی حدود ۱۰ ساعت طول می‌کشد. شما کاربران دیجی‌کالا مگ می‌توانید این محصول شرکت لیتو را با قیمت ۹۹۵,۰۰۰ تومان خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

پاوربانک دیجی کالا

۷. پاوربانک کلومن مدل KP-012 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

برند کلومن از شرکت‌های تولید کننده پاوربانک در بازار است که تولیدات این برند از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. مدل KP-012 یک محصول با کیفیت که ظرفیتی معادل ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد. این شارژر همراه می‌تواند گوشی موبایل شما را با توان ۲۰ واتی شارژ کند. از ویژگی‌های مهم این پاوربانک می‌توان قابلیت PD و QC 3.0 است. برای این پاوربانک ۲ خروجی USB-A و یک خروجی USB-C در نظر گرفته شده است. گفتنی است که خروجی USB-C مانند ورودی microUSB قابلیت شارژ کردن پاوربانک را هم دارد. بدنه این پاوربانک از پلاستیکی مقاوم ساخته شده است. جنس این پلاستیک به گونه‌ای است که از دست سر نمی‌خورد و ابعاد آن حمل و نقل این مدل را آسان می‌کند.  شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۶۹۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

پاوربانک دیجی کالا

۸. پاوربانک شیائومی مدل Redmi ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به همراه کابل تبدیل microUSB

پاور بانک ۱۰۰۰۰ Redmi مدل PB100LZM ساخت شرکت شیائومی (xiaomi)  است که به همراه یک عدد کابل شارژ ۲۵ سانتی متری به شما عرضه می‌شود. این پاوربانک از پورت خروجی دوگانه USB_A و پورت ورودی دوگانه USB-C و Micro USB برخوردار است. همچنین حداکثر میزان قدرت برای پورت ورودی ۵V _2.1A و پورت خروجی آن ۵.۱V_2.6A است. به علاوه این دستگاه دارای دو درگاه ورودی Micro USB – Type-C برای شارژ است و قابلیت سازگاری با تمامی گجت‌های هوشمند را دارد. در مجموع این پاور بانک با توانایی چندین بار شارژ گوشی‌های هوشمند، می‌تواند یک انتخاب مناسب برای استفاده روزمره باشد. شما می‌توانید این پاوربانک را با قیمت ۳۹۱,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

پاوربانک دیجی کالا

۹. پاوربانک یوسمز مدلpower bank PB9 Mini با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک یوسمز مدل «PB9 mini» با ظرفیت اسمی ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و وزن ۱۹۰ گرم دارای یک باتری لیتیوم‌ پلیمری بوده که باعث عمر بیشتر آن و کمتر شدن وزن این پاوربانک شده‌ است. ابعاد این پاوربانک بسیار کوچک بوده که یکی از کوچکترین پاوربانک‌های موجود در بازار است و به‌راحتی می‌توانید آن را در جیب و یا کیف خود قرار دهید. این پاوربانک قادر است بسیاری از گوشی‌ها و تبلت‌ها را با شدت جریان ۲ آمپر به صورت سریع شارژ نماید. میزان شارژ پاوربانک Usams PB9 mini با استفاده از نشانگر LED نمایش داده می‌شود. شارژر همراه یوسمز مدل «PB9 mini» قابلیت شارژ دو دستگاه به طور همزمان را از دو خروجی خود دارد. شما می‌توانید این پاوربانک را با قیمت ۴۲۲,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

پاوربانک دیجی کالا

۱۰. پاوربانک سامسونگ مدل EB-P5300 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

پاوربانک سامسونگ مدل EB-P5300 در ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر تولید و عرضه می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا دو دستگاه مجزا را به صورت هم‌زمان شارژ کنید. این محصول این امکان را به شما می‌دهد تا از فناوری شارژ سریع استفاده کنید و بدنه‌ی این محصول برای اطمینان از مقاوم بودن آن از فلز ساخته شده است. از دیگر قابلیت‌های مهم این محصول می‌توان به امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)، پشتیبانی از تکنولوژی Quick Charge ۲.۰، شارژ ایمن (MultiProtect) و شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر) اشاره کرد. شما می‌توانید این محصول پرفروش شرکت سامسونگ را با قیمت ۱,۳۵۶,۸۰۰ تومان از طریق فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا
  • این پاوربانک ۲۷ میلیون آمپر ساعتی می‌تواند تلویزیون شما را روشن کند
  • ظرفیت اسمی و واقعی پاوربانک چه تفاوتی با هم دارند؟
  • بررسی پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت پاورولوژی PPBCHA02؛ پکیجی کامل

نوشته ۱۰ پاوربانک محبوب در دیجی کالا ( تیر ۱۴۰۱) اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala