لوازم جانبی موبایل‌، کالاهای بسیار پرتقاضا و پرکاربردی هستند و در ابعاد، شکل‌ها و ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند که طبیعتاً بازه‌‌های قیمتی گوناگونی هم دارند. شایان ذکر است که انتخاب‌های این مطلب بسته به محبوبیت و بازدید کاربران عزیز فروشگاه دیجی‌ کالا از لوازم جانبی موبایل در بازه‌ی زمانی یک هفته‌ی گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید لوازم جانبی موبایل را دارید از شما دعوت می‌کنیم که این مقاله را بخوانید.

  • بررسی پایه‌ی موبایل Face Tracking 360؛ عالی برای مکالمات تصویری

۱. کاور ونزو مدل Dexter مناسب برای گوشی موبایل شیائومی MI 10T / Mi10T Pro

قاب ونزو مدل Dexter مناسب برای گوشی موبایل شما، با توجه به طراحی مهندسی شده احساس فوق‌العاده ای به وجود می آورد و با داشتن استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متر باعث محافظت کامل از گوشی همراه شما می شود. این قاب به گونه ای طراحی شده است که از ویژگی مقاومت در برابر ضربه به صورت ۳۶۰ درجه و محافظت از لنزهای دوربین بهره می‌برد. ویژگی منحصربه‌فرد و خاص این قاب هولدر یا نگهدارنده انگشتی آن است که در هنگام استفاده از گوشی دیگر نگران افتادن یا سرقت گوشی خود نخواهید بود. این هلدر امکان تبدیل شدن به یک استند را نیز دارد که می‌تواند تماشا فیلم‌ها و سریال‌ها را برای شما لذت‌بخش‌تر نماید. شما می‌توانید این لوازم جانبی را با قیمت ۷۸,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۲. کاور ونزو مدل Alfa مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco F3

قاب ونزو مدل Alfa مناسب برای گوشی موبایل شما، با توجه به طراحی مهندسی شده احساس فوق‌العاده‌ای به وجود می‌آورد و با داشتن استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متر باعث محافظت کامل از گوشی همراه شما می‌شود. این قاب به گونه ای طراحی شده است که از ویژگی مقاومت در برابر ضربه به صورت ۳۶۰ درجه و محافظت از لنزهای دوربین بهره می‌برد. همچنین پشت قاب به دلیل استفاده از متریال با کیفیت و درجه یک احساس لذت بخش‌تری را به شما منتقل می‌کند. به دلیل جنس و نوع طراحی این قاب شما می‌توانید به راحتی در هنگام ورزش‌های سرعتی مثل دوندگی بدون لیز خوردن گوشی حتی در هنگام عرق کردن دست نیز از گوشی خود استفاده کنید. شما کاربران دیجی کالا مگ می‌توانید این محصول با کیفیت را با قیمت ۸۱,۹۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا تهیه نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۳. پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت یونیورسال مدل ۲۷۰ درجه

این محصول یک استند نگهدارنده‌ی تبلت و گوشی‌های موبایل با کاربردی ساده و قابل انعطاف و بسیار سبک است. کمتر پایه نگهدارنده‌ای در بازار موجود است که انواع سایز گوشی موبایل و تبلت تا ۱۱ اینچ را ساپورت کند و قیمتی مناسب داشته باشد. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به تغییر زاویه آن تا ۲۷۰ درجه برای دید متفاوت و لاستیک‌های مخصوص ضد لغزش آن اشاره کرد که باعث بالا رفتن امنیت وسیله دربرگیرنده می‌شود. این مدل از پایه‌های نگهدارنده تبلت و موبایل با قابلیت نصب روی تمامی برند‌های موبایل سامسونگ، سونی، ال‌جی، اچ‌تی‌سی، آیفون …. و انواع تبلت‌ها با سایزهای مختلف بسیار کارآمد است. این لوازم جانبی موبایل با قیمت ۹,۴۵۰ تومان در دیجی کالا در دسترس شما قرار دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۴. آستین کنترل کننده انگشت مدل GL1

به دلیل سبک بازی‌هایی مانند PUBG, survival rules, Knives Out و … و نیاز به انجام واکنش‌های سریع، کنترل بازی توسط گوشی‌های لمسی سخت و مشکل است. کاور انگشتی Gl1 برای انجام بازی‌های پرطرفدار مانند: PUBG, survival rules, Knives Out و غیره طراحی شده است که مانع از لیز خوردن دست و کند شدن حرکات بازی می‌شود. شما می‌توانید انگشتان خود را روان‌تر روی صفحه‌نمایش جا به جا کنید و از بازی لذت بیشتری ببرید. دستکش انگشتی Gl1، ضدعرق، ضدلغزش است و حساسیت به لمس و پاسخ بسیار سریع دارد. کاور انگشتی بر روی تمامی گوشی‌ها، آیپدها و تبلت‌ها به خوبی کار می‌کند. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۸,۸۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌ کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۵. پایه نگهدارنده گوشی و تبلت مدل OK Stand

OK Stand یک پایه‌ نگهدارنده‌ی رومیزی است که برخلاف مکانیزم ساده‌اش، طراحی خلاقانه و جالبی دارد. در نگاه اول به این محصول این‌طور برداشت می‌شود که یک عروسک پلاستیکی با دست‌هایش اقدام به نگهداری گوشی روی میزی کرده است. اما این محصول در حقیقت یک نوار پلاستیکی انعطاف‌پذیر است که در دو انتهایش گیره‌هایی به شکل دست انسان دارد. کافی‌ است تا قسمت‌های نگه‌دارنده آن را به‌ آرامی و به‌ اندازه‌ی عرض گوشی‌تان باز کنید و اجازه دهید که گوشیتان در میان آن قرار گیرد. از آنجایی‌ که دهانه‌ی این محصول تا ۲۱ سانتی‌متر باز می‌شود، علاوه بر گوشی‌های موبایل، بسیاری از تبلت‌های موجود در بازار نیز توسط این پایه پشتیبانی می‌شوند. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۷,۳۳۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌ کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

لوازم جانبی موبایل دیجی کالا

۶. قلم لمسی مدل ۰۰۱

قلم‌های لمسی یا به اصطلاح استایلوس‌ها، به وسایلی گفته می‌شود که همانند قلم معمولی بر روی کاغذ عمل می‌کنند، با این تفاوت که این گجت‌ها، برای دستگاه‌های با نمایشگر لمسی طراحی شده‌اند. از جمله ویژگی‌های این قلم‌ تاچ، خوش سایز بودن آن است که نگرانی شما دارای را از بابت حمل آسان با داشتن فرمی شبیه خودکار با وزن کم کاملا برطرف می‌نماید. این قلم مخصوص صفحات لمسی تطابق ۱۰۰ درصدی با صفحه‌نمایش‌های لمسی خازنی دارند. نوک این قلم از جنس پلاستیک فومی بسیار نرم طراحی شده که هیچ خط و خشی روی صفحه گوشی یا تبلت شما ایجاد نمی‌کند. قابلیت انجام اسکرول، تایپ، لمس تکی و چندگانه و …  به راحتی با این قلم لمسی امکان‌پذیر خواهد بود. شما کاربران دیجی‌ کالا مگ می‌توانید این محصول را با قیمت ۹,۵۰۰ تومان خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

لوازم جانبی موبایل دیجی کالا

۷. سه‌پایه نگهدارنده گوشی موبایل یونیمات مدل D909

سه‌پایه نگهدارنده‌ مدل «D-909 Tranformer» حدودا ۲۸۰ گرم وزن دارد. این پایه با استفاده از پلاستیک سخت ساخته شده و برای نگهداری از گوشی‌های موبایل تا ۶ اینچ و کوچک‌تر مناسب است. قسمت نگهدارنده‌ گوشی موبایل در این سه‌پایه قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد. میزان بازشدگی دهانه‌‌ نگهدارنده‌ گوشی موبایل در این پایه زمانی که در حالت عادی باشد ۵۴ میلی‌متر، و اگر آن را تا انتها باز کنید تا ۸۸ میلی‌متر خواهد بود. بنابراین برای استفاده از آن باید توجه داشته باشید که اندازه گوشی موبایل‌تان کمتر از ۵۴ یا بیشتر از ۸۸ میلی‌متر نباشد. در این مدل از محصولات یونیمات سه‌پایه‌ ضد لغزش وجود دارد. ارتفاع این پایه‌ها در حالت بسته ۲۶ سانتی‌متر و در حالت باز ۳۵ سانتی‌متر است. شما می‌توانید این لوازم جانبی موبایل را با قیمت ۴۱,۹۰۰ تومان از دیجی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

لوازم جانبی موبایل دیجی کالا

۸. شارژر دیواری اپل مدل ۲۰ وات

توان خروجی در این مدل از شارژرهای دیواری «اپل» ۲۰ وات است. همچنین جریان خروجی در آن ۳.۰ آمپر شدت دارد و برای شارژ باتری انواع گوشی‌های موبایل، دوربین دیجیتال و دیگر لوازم از این قبیل مناسب خواهد بود. البته توجه داشته باشید که این سه شاخه با پریز برق در ایران سازگاری ندارد و شما برای استفاده از آن باید از یک تبدیل ۳ به ۲ استفاده کنید. پس از استفاده از این تبدیل، شما می‌توانید شارژر را به‌طور مستقیم به پریز برق متصل کرده و دستگاه مورد نظر خود را با کمک یک کابل USB به آن متصل کنید. ولتاژ ورودی در این شارژر ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت و ولتاژ خروجی در آن ۲۰ ولت است. وزن این شارژر ۸۰ گرم بوده و ابعاد آن به‌ صورتی طراحی شده که به‌سادگی قابل حمل باشد. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۵۹۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

لوازم جانبی موبایل دیجی کالا

۹. کارت حافظه microSD HC تروبایت مدل A1-V30-633X ظرفیت ۳۲ گیگابایت

این مدل از کارت حافظه‌های تروبایت از استاندارد U3 بهره می‌برد که برای عکاسی و فیلم‌برداری بسیار مناسب است و با توجه به سرعت بالای آن هیچ توقفی در حین عکاسی یا فیلم‌برداری و یا انتقال اطلاعات نخواهید داشت. در بسته‌بندی محصول یک آداپتور SD نیز موجود است که می‌توانید از آن برای دستگاه‌هایی که درگاه SD دارند استفاده کنید. داخل بسته‌بندی آن یک کارت‌خوان و یا مبدل فلش نیز وجود است که می‌توانید کارت‌حافظه را داخل آن قرار دهید و به عنوان یک رم ریدر و یا یک فلش مموری از آن استفاده کنید. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۹۹,۸۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

لوازم جانبی موبایل دیجی کالا

۱۰. رینگ‌لایت مدل RK-14 مناسب برای گوشی موبایل

رینگ‌لایت‌ها انواعی از نورها هستند که کاربرد گسترده‌ای درزمینهٔ‌ی عکاسی ماکرو، عکاسی از چهره و همچنین تصویربرداری از چهره از نمای نزدیک دارند. این نوع از رینگ‌لایت‌ها نور را با شدت مناسب و به سوژه می‌تابانند و موجب می‌شوند سوژه حتی با یک شاخه نور به‌طور کامل و بدون سایه نورپردازی شود. به‌ طور معمول از این نوع نور برای عکاسی و فیلم‌برداری از چهره و در زمینه‌ی مدلینگ و بیوتی بهره برده می‌شود. رینگ‌لایت مدل RK-14 در ابعاد بسیار کوچک برای موبایل و عکاسی سلفی تولید شده است. این رینگ‌لایت قابل‌ نصب روی انواع گوشی و تبلت است. شما می‌توانید این لوازم جانبی موبایل پرفروش را با قیمت ۳۴,۰۰۰ تومان از دیجی کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

 

  • بررسی گیمبال DJI Osmo Mobile 5؛ در مسیر تکامل
  • بررسی گیمبال باسئوس مدل BC02؛ با کیفیت و قابل اطمینان
  • بررسی میکروفون یقه‌ای سنهایزر XS Lavalier؛ یار خوب تولیدکنندگان محتوا
  • بررسی خنک‌کننده‌ی گوشی باسئوس مدل GA01؛ برای موبایل‌ گیمرهای حرفه‌ای

نوشته ۱۰ لوازم جانبی موبایل محبوب در دیجی کالا (تیر ۱۴۰۱) اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala