اینطور که به نظر می‌رسد، ردمی می‌خواهد به‌زودی به منظور افزایش گوشی‌های اقتصادی خود در بازار، گوشی ردمی ۱۰ پرایم پلاس ۵G‌ را رونمایی و عرضه کند. محصولی که نام بسیار طولانی دارد اما یک گوشی رده‌پایین نسبتا خوب به حساب می‌آید که برای کاربرانی با بودجه‌ی بسیار محدود، گزینه‌ای عالی است.

طبق جدیدترین اخباری که پیرامون این محصول وجود دارد، باید انتظار داشته باشیم خیلی زود، نهایتا طی یک ماه آتی، شیائومی از این گوشی رونمایی کند. از آن‌جایی هم که نماینده‌ی اقتصادی مورد انتظار ردمی به‌تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ هم دیده شده، به شایعات پیرامون عرضه‌ی زودهنگام آن هم تا حدودی دامن زده شده است.

Redmi

اینطور که به نظر می‌رسد، ردمی ۱۰ پرایم پلاس ۵G قرار است به عنوان یک نسخه‌ی تغییر برند یافته از یک گوشی از سری ردمی نوت ۱۱ که اوایل این ماه در چین عرضه شده بود در دسترس قرار بگیرد. نام دقیق محصولی که این گوشی قرار است جانشین آن شود، ردمی نوت ۱۱E 5G است که به بازار جهانی عرضه نشد.

با توجه به بنچمارک و امتیاز ۱۹۸ و ۱۱۷۹ در دو بخش تک و چند هسته‌ای، به نظر می‌رسد این گوشی از یک تراشه‌ی نسبتا خوب بهره می‌برد که طبق ادعای وب‌سایت منبع، به احتمال فراوان دایمنسیتی ۷۰۰ است. این تراشه به عنوان پردازشگر گرافیکی، Mali G57 را در خود دارد و در مجموع هم یک پردازنده‌ی قابل اطمینان در رده‌ی اقتصادی به حساب می‌آید.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط لیست بنچمارک، ظاهرا این گوشی در یکی از مدل‌های خود، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت اما نمی‌دانیم آیا ردمی مدل‌های دیگری را هم برای آن در نظر دارد یا خیر. معمولا اینطور هست چون امکان ندارد شیائومی یک گوشی اقتصادی را فقط در یک مدل راهی بازار کند. این گوشی‌ها غالبا برای بازارهایی نظیر هندوستان در نظر گرفته می‌شوند و در این بازارها هم عرضه‌ی محصولی در یک مدل کار اشتباهی است.

redmi note 11e featured

ردمی نوت ۱۱E 5G

این محصول همچنین از رابط MIUI 13 و اندروید ۱۲ به عنوان رابط کاربری و سیستم‌عامل پیش‌فرض بهره خواهد برد و قطعا اندروید ۱۳ را هم به عنوان نخستین آپدیت نرم‌افزاری عمده‌ی خود دریافت خواهد کرد که این خبر خوبی است.

اگرچه اطلاعات دقیقی در رابطه با تاریخ عرضه‌ی این محصول در اختیار نداریم اما به نظر می‌رسد به‌زودی باید شاهد این اتفاق باشیم. با توجه به اینکه ردمی ۱۰ پرایم پلاس ۵G قرار است جانشین ردمی نوت ۱۱E 5G باشد، می‌توانیم تا حدودی در رابطه با یک سری از مشخصات فنی این گوشی هم حدس‌هایی بزنیم.

اگر این گوشی تفاوت خاصی با نوت ۱۱E نداشته باشد، باید انتظار داشته باشیم نمایشگری ۶٫۵۸ اینچی با وضوح +FHD و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی داشته باشد. همچنین به نظر می‌رسد روی پنل پشتی آن هم دو دوربین، شامل اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی تعبیه شود. باتری این گوشی به احتمال زیاد ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که کاربر می‌تواند آن را با شارژر سریع ۱۸ واتی موجود درون جعبه شارژ کند. این تمام مشخصات ردمی نوت ۱۱E 5G است که انتظار داریم در ردمی ۱۰ پرایم پلاس ۵G هم شاهد باشیم.

  • ۱۲۰ محصول شیائومی که احتمالا آپدیت MIUI 13.5 را دریافت می‌کنند
  • چرا قیمت گوشی‌های شیائومی در حال افزایش است؟
  • مشخصات دوربین گوشی ردمی نوت ۱۲ فاش شد

منبع: Gizmochina

نوشته ردمی ۱۰ پرایم پلاس ۵G یک قدم به عرضه نزدیک‌تر شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala