گلکسی A23 5G

سامسونگ نام چیپست استفاده شده برای این گوشی را اعلام نکرده ولی بر اساس یک بنچمارک منتشر شده، گلکسی A23 5G از اسنپدراگون ۶۹۵ استفاده می‌کند که پردازنده‌ی آن نسبت به مدل ۶۹۰ حدود ۱۵ درصد سریع‌تر شده و پردازنده‌ی گرافیکی آن هم ۳۰ درصد سرعت بیشتری ارائه می‌کند. برای یادآوری باید بگوییم که مدل ۴G این گوشی از اسنپدراگون ۶۸۰ استفاده می‌کند. روی هم رفته اسنپدراگون ۶۹۵ بسیار پیشرفته‌تر از مدل ۶۸۰ است و از معماری جدیدتر و بهتری استفاده می‌کند.

کاربران برای خرید این گوشی باید از بین ۴، ۶ و ۸ گیگابایت رم دست به انتخاب بزنند و ظرفیت حافظه داخلی هم محدود به ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت است. خوشبختانه این گوشی از کارت حافظه microSD هم پشتیبانی می‌کند. در پنل جلویی مانند مدل ۴G شاهد نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با رزولوشن FHD+ هستیم که ظاهرا برخلاف آن گوشی، به جای رفرش ریت ۹۰ هرتز، کاربران باید به رفرش ریت ۶۰ هرتز بسنده کنند. اما هنوز سامسونگ در زمینه‌ی رفرش ریت این نمایشگر اطلاعاتی ارائه نکرده است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم در بریدگی نمایشگر قرار دارد.

گلکسی A23 5G

دوربین‌های اصلی هم تفاوتی با مدل ۴G ندارند و بار دیگر دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال به همراه اولترا واید ۵ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ هنوز قیمت این گوشی را اعلام نکرده ولی برای مقایسه باید بگوییم که سال گذشته گلکسی A22 5G با قیمت ۲۳۰ یورو راهی بازار شد.

منبع: GSMArena

نوشته سامسونگ بی‌سروصدا از گوشی گلکسی A23 5G رونمایی کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala