طبق بررسی و تحقیق فایل APK جدیدترین نسخه‌ی اپلیکیشن فیت‌بیت (۳.۶۵) که توسط وب‌سایت ۹to5Google انجام شد، این اپلیکیشن قرار است از سیستم‌عامل Wear OS گوگل پشتیبانی کند و این موضوع با توجه به اینکه پیکسل واچ مجهز به مجموعه‌ی کاملی از ویژگی‌های موجود در بهترین دیوایس‌های فیت‌بیت از جمله ردیابی خواب خواهد بود، بسیار منطقی است.

  • امکان مسیریابی با ساعت هوشمند بدون نیاز به گوشی به‌زودی به Wear OS می‌آید

در این تحقیق، سرنخ‌هایی به طول عمر احتمالی باتری یک ساعت هوشمند اشاره می‌کردند که ظاهراً خیلی چشمگیر نیست. به عنوان مثال، نوتیفیکیشنی برای یادآوری کم بودن شارژ ساعت قبل خواب وجود دارد که وقتی فعال شود، به کاربران پیکسل واچ می‌گوید که باتری ساعت هوشمندشان رو به اتمام است. این نوتیفیکیشن نشان می‌دهد که ساعت هوشمند مذکور برای ردیابی کامل خواب شبانه‌ی کاربران به حداقل ۳۰ درصد شارژ لازم دارد.

  • اطلاعاتی از پیکسل ۷ اولترا، پیکسل فولد و دوربین تبلت پیکسل منتشر شد

پیکسل واچ

لازم به ذکر است که بررسی فایل APK همیشه تضمین نمی‌کند که یک ویژگی به نسخه نهایی دیوایس برسد. اما این سرنخ جدید خبرهای قبلی را تأیید می‌کند که ادعا می‌کردند باتری پیکسل واچ شارژدهی شگفت‌انگیزی نخواهد داشت و تنها تا ۲۴ ساعت با یک بار شارژ دوام می‌آورد. با توجه به خبری که امروز منتشر شده، ظاهرا پیکسل واچ از یک باتری با ظرفیت ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. این باتری برای مدل ۴۰ میلی‌متری پیکسل واچ در نظر گرفته شده است. برای مقایسه، باید بگوییم گلکسی واچ ۴ در اندازه‌ی ۴۰ میلی‌متری، به یک باتری ۲۷۴ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است و دقیقا طول عمر ۱ روزه را ارائه می‌دهد.

همچنین با توجه به شایعات منتشر شده، فعلاً مشخص نیست که این ساعت هوشمند از قابلیت نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی خواهد کرد یا نه. ممکن است فکر کنید که پورت USB-C این ساعت، از فناوری شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد و کاربران می‌توانند در مدت کوتاهی این گجت پوشیدنی را شارژ کنند. اما خبرهای جدید حاکی از آن است که شارژ شدن کامل گوگل پیکسل واچ تقریباً همانند گلکسی واچ ۴ حدود ۲ ساعت زمان می‌برد. این نکته هم یکی دیگر از قابلیت‌های ناامید کننده‌ی پیکسل واچ است و ممکن است کاربران زیادی را از خرید این محصول منصرف کند.

اگرچه این سرنخ‌های به دست آمده، دلیل محکمی بر عمر باتری کم این گجت پوشیدنی نیست، اما حداقل شایعات قبلی را تأیید می‌کند. همانطور که وب‌سایت ۹to5 اشاره کرد، اگر مدت زمان یک خواب کامل شبانه به هشت ساعت برسد، ۳۰ درصد شارژ برای ردیابی آن بازه زمانی کافی به نظر می‌رسد. در مجموع، این به این معنی است که پیکسل واچ گوگل حداکثر ۲۴ ساعت شارژدهی را به کاربران ارائه می‌دهد.

در ماه‌های قبل یکی از افشاگران معروف حوزه‌ی فناوری اطلاعاتی در مورد قیمت این گجت پوشیدنی جدید به ما داد. در همین زمینه، احتمالا گوگل این ساعت را با قیمت بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار راهی بازار می‌کند. بر اساس تصاویر تبلیغاتی منتشر شده، ساعت هوشمند گوگل طراحی بسیار زیبایی دارد. نمایشگر این ساعت‌ هم حاشیه‌ی کمتر و به شکل مدور خواهد داشت. طبق شایعه‌ها این ساعت در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. در سمت راست قاب مدور آن یک دکمه‌ی چرخان دیده می‌شود که کاربران می‌توانند از آن برای انجام کارهای روزانه‌ی خود بهره ببرند. در بالای آن نیز یک دکمه وجود دارد. جنس این ساعت از فولاد ضد زنگ است و کاربران می‌توانند تا عمق ۵۰ متری آب از آن استفاده کنند.

  • آیا گوگل بتای One UI 5.0 اندروید ۱۳ را برای سامسونگ به تأخیر می‌اندازد؟

منبع: Androidcenteral

نوشته به‌روزرسانی جدید اپ فیت‌بیت از باتری ناامیدکننده‌ی پیکسل واچ خبر می‌دهد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala