به غیر از این، گزارش‌های اخیر در مورد این گوشی هوشمند حاکی از آن است که شیائومی ۱۲T پرو دارای برچسب قیمتی ۸۴۹ یورویی در بازارهای اروپایی خواهد بود. این در حالی است که قیمت مدل استاندارد این سری یعنی شیائومی ۱۲T از ۶۴۹ یورو آغاز خواهد شد. کاربران می‌توانند از بین مدل‌های مشکی، نقره‌ای و آبی رنگ دست به انتخاب بزنند.

  • شیائومی از گوشی تاشوی میکس فولد ۲ با قیمت ۱۳۳۵ دلار رونمایی کرد

مشخصات احتمالی شیائومی ۱۲T پرو

شیائومی 12T پرو

طبق اطلاعاتی که در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده، می‌دانیم که شیائومی ۱۲T پرو مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی اولد است که از رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی، رزولوشن FHD+ و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد. قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند را ظاهراً پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ برعهده دارد. این چیپست که از نظر قدرت پردازشی و هم از نظر پایداری، عملکرد بهبودیافته‌تری نسبت به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ دارد، به جای لیتوگرافی ۴ نانومتری سامسونگ به کمک فرآیند ۴ نانومتری TSMC تولید شده است.

  • شیائومی از فناوری Pilot برای رانندگی خودکار رونمایی کرد

در کنار این پردازنده‌ی قدرتمند، ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی UFS 3.1 تعبیه خواهد شد. گفته می‌شود که سیستم‌عامل اندروید ۱۲ روی این گوشی هوشمند به صورت پیش‌فرض نصب شده و رابط کاربری MIUI 13 را اجرا خواهد کرد. گفته می‌شود یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت به عنوان منبع تغذیه‌ی این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد که با شارژر ۱۲۰ واتی انرژی مجدد خود را به دست خواهد آورد. همچنین طبق خبرهای منتشر شده، این گوشی هوشمند در بنچمارک AnTuTu توانست امتیاز ۱,۱۲۰,۶۹۱ را کسب کند.

در پنل پشتی این گوشی هوشمند یک سیستم دوربین سه‌گانه تعبیه شده که احتمالاً سنسور اصلی آن دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی HP1 سامسونگ خواهد بود. این سنسور که همراه با گوشی جدید موتورولا X30 پرو چند روز پیش رونمایی شد، با ادغام ۱۶ در یک پیکسل‌ها می‌تواند عکس‌های با دقت ۱۲.۵ مگاپیکسلی ثبت کند. این دوربین همچنین قادر به ثبت عکس‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی و ۵۰ مگاپیکسلی نیز است. در کنار این سنسور قدرتمند شاهد یک سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی نیز خواهیم بود. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند ردمی حفره‌ی نمایشگر میزبان دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند.

باید دید که در نهایت شیائومی امروز از گوشی ۱۲T پرو رونمایی خواهد کرد یا نه.

  • شیائومی زودتر از تسلا از ربات انسان‌نمای خود با نام سایبروان رونمایی کرد

منبع: Gizmochina

نوشته شیائومی ۱۲T پرو احتمالاً امروز رونمایی خواهد شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala