سامسونگ در طول چند نسل گذشته در حوزه‌ی ساخت و طراحی گوشی‌های هوشمند تاشوی پیشرفت زیادی کرده و همین عامل نیز منجر به فروش و استقبال بسیار خوب کاربران از این محصولات شده است. با این تفاسیر به نظر می‌رسد که این دسته از گوشی‌های سامسونگ از سری پرچم‌دار S فروش بیشتری خواهد کرد. با این حال، یکی دیگر از اطلاعات جالب توجهی که اخیراً از Roh Tae-Moon به اشتراک گذاشته شده، این است که گوشی‌های تاشو سامسونگ به نیروی محرکه‌ی اصلی برای جلب مشتریان وفادار به برندهای دیگر تبدیل شده‌اند. در این رابطه، آقای Tae-moon می‌گوید که سری‌های گلکسی زد فولد و زد فلیپ سه برابر بیشتر از سری گلکسی S کاربران گوشی‌های دیگر شرکت‌ها را مجاب به خرید این گوشی‌های تاشو می‌کنند.

  • گلکسی زد فلیپ ۳ تخفیف خورد؛ تولید زد فولد ۳ و بادز پرو متوقف می‌شود

گلکسی زد فولد و فلیپ

او همچنین اشاره کرده که این قضیه تنها مربوط به کاربرانی است از گوشی‌های هوشمند سایر برندها استفاده می‌کنند و شامل کاربران دیگر گوشی‌های سامسونگ نمی‌شود. غول فناوری کره‌ای در واقع با کم کردن تدریجی قیمت‌‌های سری Z در طول سال‌ها، ارائه تبلیغات ویژه برای تشویق کاربران به خرید گوشی‌های تاشو و کاهش هزینه‌‌ی تعمیرات آنها، اقدامات زیادی برای توجه بیشتر و سرمایه‌گذاری روی این دسته از محصولاتش انجام داده است.

رئیس بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس در ادامه توضیح می‌دهد که در دو سال گذشته گلکسی زد فلیپ نسبت به زد فولد از محبوبیت بیشتری بین کاربران برخوردار بوده است. همچنین گلکسی زد فولد نیز نظر مساعد کاربران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. البته باید موفقیت‌های اخیر سامسونگ در حوزه گوشی‌های هوشمند تاشو را تا حد زیادی به رقبای قدرتمندش در این حوزه نیز ربط داد. شرکت‌هایی نظیر موتورولا و شیائومی تلاشی زیادی می‌کنند تا با ارائه‌ی گوشی‌های هوشمند تاشو قدرتمند بتوانند از سامسونگ در این حوزه پیشی بگیرند.

  • سامسونگ انتظار دارد در سال ۲۰۲۵ فروش گوشی‌های تاشو از سری S بیشتر شود

جالب است بدانید که تنها یک روز پس از معرفی گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ سامسونگ، موتورولا از گوشی تاشوی ریزر ۲۰۲۲ و میکس فولد ۲ شیائومی در چین رونمایی کردند. باید دید در ادامه‌ی این رقابت سخت چه اتفاقاتی پیش‌رو این شرکت‌هاست و سایر شرکت‌های فناوری نظیر اپل چه زمانی خود وارد بازار محصولات تاشو خواهند کرد. گفته می‌شود که اپل تنها زمانی آیفون تاشو را عرضه خواهد کرد که تکنولوژی این گوشی‌های هوشمند به تکامل رسیده باشد.

  • نخستین تبلت تاشوی سامسونگ شاید شش ماه دیگر عرضه شود

منبع: Phonearena

نوشته گلکسی زد فولد و زد فلیپ کاربران را کاربران زیادی را به سمت خود می‌کشانند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala