گلکسی بادی ۲ سامسونگ مجهز به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ FHD+ پشتیبانی می‌کند. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند حفره‌ی نمایشگر میزبان دوربین سلفی است که حداکثر روشنایی آن نیز به ۶۰۰ نیت می‌رسد. سیستم‌عامل اندروید ۱۲ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و جدیدترین رابط کاربری One UI سامسونگ را اجرا می‌کند.

  • سامسونگ انتظار دارد در سال ۲۰۲۵ فروش گوشی‌های تاشو از سری S بیشتر شود

مشخصات گلکسی بادی ۲ سامسونگ

سامسونگ برای این گوشی هوشمند جدیدش از یک سیستم دوربین سه‌گانه در قاب پشتی استفاده کرده که سنسور اصلی آن یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 است. در کنار این سنسور اصلی دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز دیده می‌شود. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند حفره‌ی نمایشگر میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند.

  • سامسونگ در One UI 5 بار دیگر صفحه تماس را تغییر می‌دهد

گلکسی بادی 2

قلب تپنده‌ی گلکسی بادی ۲ تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۵۰G است. باید اشاره کنیم که این تراشه از هشت هسته با ترتیب ۴ + ۴ بهره می‌برد که چهار هسته‌ی نخست از نوع Cortex-A77 با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی دوم هم از نوع Cortex-A55 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز هستند. ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز در کنار این پردازنده تعبیه شده است.

منبع تغذیه‌ی این گوشی هوشمند یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که از شارژر ۲۵ واتی برای تأمین انرژی مجدد خود استفاده می‌کند. دکمه‌ی کم و زیاد کردن صدا و پاور در سمت راست بدنه‌ی این گوشی قرار دارد که سنسور اثر انگشت نیز روی آن ادغام شده است. ابعاد این گوشی ۱۶۵.۵ در ۷۷ در ۸.۴ میلی‌متر است و وزن آن به ۱۹۸ گرم می‌رسد. از دیگر قابلیت‌های گلکسی بادی ۲ می‌توان به پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه (۵G)، بلوتوث نسخه‌ی ۵.۱، GPS، پورت شارژ USB-C، درگاه کارت حافظه‌ی microSD و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد.

این گوشی هوشمند اکنون در کره جنوبی در دسترس کاربران قرار دارد و بعید است وارد بازار سایر کشورها شود. کاربران می‌توانند از بین رنگ‌های سبز، آبی و مسی این گوشی هوشمند ۳۰۵ دلاری سامسونگ دست به انتخاب بزنند.

  • ویدیوی جعبه‌گشایی گلکسی زد فولد ۴، زد فلیپ ۴، بادز ۲ پرو و واچ ۵ را ببینید

منبع: Gizmochina

نوشته سامسونگ از گوشی گلکسی بادی ۲ با اسنپدراگون ۷۵۰G رونمایی کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala