به گفته‌ی این نشریه، گوشی آنر ۷۰ با دو پیکربندی ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به ترتیب با قیمت‌های ۵۴۹ و ۵۹۹ یورو در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. همچنین کاربران می‌توانند از بین رنگ‌های مشکی، سبز و نقره‌ای این گوشی هوشمند پرچم‌دار دست به انتخاب بزنند.

  • آنر از تبلت پد ۸ با قیمت ۲۲۰ دلار رونمایی کرد

مشخصات نسخه‌ی جهانی آنر ۷۰

شایعات و گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که نسخه‌ی جهانی آنر ۷۰ از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن FHD+، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره می‌برد. سیستم‌عامل اندروید ۱۲ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب خواهد شد و رابط کاربری Magic 6.1 را اجرا خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود که نسخه‌ی جهانی آنر ۷۰ با برنامه‌ها و سرویس‌های گوگل عرضه شود.

  • گوشی تاشوی آنر مجیک V2 باتری بزرگ‌تری نسبت به نسل قبل خواهد داشت

نسخه‌ی جهانی آنر 70

آنر از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G پلاس به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند استفاده خواهد کرد. باید اشاره کنیم که این تراشه‌ از هسته‌های قدرتمندی با فرکانس ۲٫۵ گیگاهرتز بهره می‌برد که نسبت به نسل قبلی، ۰٫۱ گیگاهرتز ارتقاء داشته است. البته پیشرفت اصلی را در بخش گرافیکی شاهد هستیم، جایی که آدرنو ۶۴۲L به انجام وظیفه می‌پردازد و گفته می‌شود ۲۰٪ از نسل گذشته عملکرد بهتری هم دارد. در کنار این تراشه نیز ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز تعبیه خواهد شد.

این گوشی هوشمند درگاه کارت حافظه‌ی میکرو SD ندارد. حسگر اثر انگشت نیز زیر نمایشگر این گوشی هوشمند قرار گرفته است. باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی منبع تغذیه‌ی این گوشی پرچم‌دار است که با سرعت ۶۶ واتی انرژی مجدد خود را بدست می‌آورد. در قاب پشتی آنر ۷۰ یک سیستم دوربین سه‌گانه دیده می‌شود که سنسور اصلی آن، دوربین ۵۴ مگاپیکسلی IMX800 سونی است. علاوه بر این سنسور، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین عمق میدان ۲ مگاپیکسلی نیز به انجام وظیفه می‌پردازند. همچنین آنر روی پنل جلویی این گوشی یک دوربین سلفی در حفره‌ی نمایشگر تعبیه کرده که دقتی ۳۲ مگاپیکسلی دارد و کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند.

شرکت آنر که در شرایط فعلی یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند در جهان به حساب می‌آید، موفق شد حتی بعد از جدایی از هواوی هم به روند خوب خود در زمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند ادامه دهد. باید دید نسخه‌ی جهانی گوشی‌ پرچم‌دار آنر ۷۰ می‌تواند نظر کاربران غیرچینی را نیز به خود جلب کند یا نه.

  • بررسی گوشی آنر X8؛ طراحی جذاب و عملکرد قابل قبول

منبع: Gizmochina

نوشته قیمت و مشخصات نسخه‌ی جهانی آنر ۷۰ فاش شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala