همانطور که می‌توانید ببینید، در بخش فوقانی نمایشگر شاهد یک بریدگی کپسولی شکل هستیم که درون آن دو دوربین سلفی دیده می‌شود. به طور کلی این طراحی برای حفره‌ی نمایشگر یادآور گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس است. باید خاطرنشان کنیم اگرچه قبلا چندین گوشی اندرویدی با این نوع حفره‌ی نمایشگر راهی بازار شده، ولی در تمام آن‌ها حفره‌ی نمایشگر در سمت راست یا چپ بخش فوقانی نمایشگر قرار داشت. بنابراین شیائومی Civi 2 اولین گوشی اندرویدی است که حفره‌ی موردنظر را در مرکز بخش فوقانی نمایشگر قرار داده است.

شیائومی می‌گوید در این حفره، دو دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. دوربین اصلی از دیافراگم F/2.0 استفاده می‌کند و از قابلیت فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند. اما دوربین دوم از نوع اولترا واید محسوب می‌شود. در ضمن در لبه‌ی بالایی بدنه هم دو چراغ LED قرار گرفته تا برای ثبت عکس‌های سلفی امکان بهره‌گیری از فلش را داشته باشید.

طبق گزارش‌های منتشر شده، ضخامت این گوشی به ۷.۲۳ میلی‌متر می‌رسد و بدنه‌ی آن هم ۱۷۱.۸ گرم وزن دارد. قلب تپنده‌ی آن اسنپدراگون ۷ نسل ۱ است که البته شیائومی هنوز این مشخصه را تایید نکرده. برخلاف دو نسل قبلی این گوشی که فقط راهی بازار چین شدند، گفته می‌شود شیائومی قصد دارد این گوشی را برای بازارهای جهانی هم عرضه کند.

  • جدیدترین رندرهای شیائومی CIVI 2 طراحی جذاب آن را نشان می‌دهند

منبع: Gizmochina

نوشته شیائومی Civi 2 با حفره‌ی نمایشگر مشابه آیفون ۱۴ پرو عرضه می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala