در ابتدا باید اشاره کنیم که تفاوت اصلی این گوشی هوشمند با مدل‌های معمولی وان‌پلاس ۱۰R تنها در رنگ زیبا و ویژه‌ آن است و در سایر بخش‌ها تفاوت خاصی وجود ندارد. با این تفاسیر، گوشی هوشمند وان‌پلاس ۱۰R Prime Blue ادیشن مجهز به صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۱۰۰۰ نیت، نسبت بدنه به تصویر ۲۰:۹ و تراکم پیکسلی ۴۱۱ ppi پشتیبانی می‌کند. گوریلا گلس ویکتوس وظیفه‌ی محافظت از نمایشگر این گوشی هوشمند را برعهده دارد و در مرکز آن نیز حفره‌ی نمایشگر پذیرای دوربین سلفی خواهد بود.

  • رندرهای وان‌‌پلاس ۱۱ پرو از بازطراحی ماژول دوربین آن خبر می‌دهند

سیستم‌عامل اندروید ۱۲ روی این گوشی هوشمند به صورت پیش‌فرض نصب شده و پردازنده‌ی Dimensity 8100-Max به عنوان تپنده‌ی این گوشی هوشمند وان‌پلاس در نظر گرفته است. باید اشاره کنیم این تراشه‌ی مدیاتک، یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای است که با لیتوگرافی ۵ نانومتری تولید شده و پردازنده‌ی گرافیکی MALI G610 در کنار آن به انجام وظیفه می‌پردازد. علاوه بر این تراشه، کاربران می‌توانند از ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی هوشمند بهره ببرند. این گوشی از کارت حافظه‌ی میکرو SD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی نیز پشتیبانی می‌کند.

وان‌پلاس 10R Prime Blue ادیشن

وان‌پلاس در قاب پشتی ۱۰R Prime Blue ادیشن یک سیستم دوربین سه‌گانه طراحی کرده که سنسور اصلی آن، یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است. علاوه بر آن، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز درون ماژول دوربین این گوشی‌ به انجام وظیفه می‌پردازد. دوربین اصلی این گوشی قادر است تا قابلیت فیلم‌برداری ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را ارائه دهد. همچنین دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی IMX766 سونی روی پنل جلویی این گوشی‌ هوشمند تعبیه شده که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی استفاده کنند.

گوشی هوشمند وان‌پلاس ۱۰R با دو مدل باتری ۴۵۰۰ و ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روانه‌ی بازار گوشی‌های هوشمند شد که این مدل‌ها نیز به ترتیب از شارژر ۱۵۰ و ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کنند. اما ۱۰R Prime Blue ادیشن مجهز به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با شارژر ۸۰ وات انرژی مجدد آن به سرعت تأمین می‌شود. طبق ادعای این شرکت، این شارژر ۸۰ واتی می‌تواند ظرف کمتر از ۲۰ دقیقه این گوشی هوشمند را از درصد ۰ به درصد شارژ ۱۰۰ برساند. در نهایت باید به قیمت ۴۱۰ دلاری این گوشی هوشمند جدید وان‌پلاس اشاره کنیم که از طریق وب‌سایت آمازون هند در دسترس قرار دارد.

  • دوربین وان‌پلاس ۱۱ پرو بهتر از شیائومی ۱۲S اولترا خواهد بود

منبع: GSMArena

نوشته وان‌پلاس ۱۰R Prime Blue ادیشن با شارژر ۸۰ واتی معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala