باید اشاره کنیم که این عکس از انجمن رسمی طرفداران پیکسل گوگل در فیسبوک به بیرون درز پیدا کرده است. این گروه اتفاقاً یک انجمن خصوصی است که فقط اعضا می‌توانند محتواهای به اشتراک‌گذاشته شده‌ی گوگل را مشاهده کنند. با این حال، مانند هر گروه دیگری در فیسبوک، این گروه فیسبوکی نیز دارای یک تصویر عمومی است که سایر کاربران می‌توانند آن را ببینند. گذشته از این موضوع، بررسی دقیق این تصویر منتشر شده حاکی از آن است که لبه‌های نمایشگر نسبت به نسل قبلی این گوشی خمیدگی کمتری دارند.

  • ویدیوی جعبه‌گشایی پیکسل ۷ پرو پیش از رونمایی رسمی فاش شد

این تصویر با نسخه‌های اولیه پیکسل ۷ پرو که این گوشی هوشمند را در کنار پیکسل ۶ پرو نشان می‌داد، مطابقت دارد و نشان می‌دهد که گوگل امسال خمیدگی لبه‌های این گوشی هوشمند پرچم‌دار را کمی کاهش داده است. در این تصویر به اشتراک‌گذاشته شده علاوه بر نمایشگر جلویی گوگل پیکسل ۷ پرو، دو ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ، پیکسل بادز جدید و پنل پشتی پیکسل ۷ پرو دیده می‌شود.

همانطور که در تصویر زیر قابل مشاهده است، گوشی هوشمند پیکسل ۷ پرو در سمت راست از لبه‌های خمیده‌تری نسبت به گوشی سمت چپ که پیکسل ۶ پرو فعلی است، بهره می‌برد. آن طور که به نظر می‌رسد، لبه‌های خمیده نمایشگر این گوشی نور را منعکس می‌کند و استفاده از محافظ صفحه‌ای که به صفحه‌نمایش چسبانده نشده را عملا غیرممکن می‌سازد. اما در این مدل از نمایشگرهای خمیده لمس‌های ناگهانی رایج‌تر هستند. این اقدام گوگل، حرکتی بسیار ظریف در عین حال در گامی درست است و ظاهراً شباهت‌هایی با طراحی که سامسونگ در سری S20 انجام داده، نیز دارد.

پیکسل 7 پرو

جدا از این موضوع تا‌ به امروز شایعات و گمانی‌زنی‌های در مورد مشخصات فنی پیکسل ۷ پرو در شبکه‌های مجازی مطرح شده که بر اساس آن‌ها، گوگل پیکسل ۷ پرو از یک نمایشگر ۶٫۷ اینچی OLED منحنی با رزولوشن QHD پلاس همراه با پشتیبانی از نرخ بازخوانی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، با وجود مشکلات متعددی که در نسل فعلی گزارش شده، استفاده کند. گفته می‌شود که پنل این گوشی هوشمند از رزولوشن ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰، مشابه بسیاری از بهترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار، پشتیبانی می‌کند.

طبق گزارش توسعه‌دهنده‌ای به نام «Kuba Wojciechowski»، پیکسل ۷ پرو مجهز به سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Isocell GN1 و سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IMX381 فوق عریض است که در سری پیکسل ۶ نیز دیده‌ایم. دوربین تله فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی GM1 سامسونگ، دیگر سنسور ماژول دوربین این گوشی را تشکیل می‌دهد. همچنین سنسور ۱۱ مگاپیکسلی ۳J1 سامسونگ به عنوان دوربین سلفی این گوشی‌های هوشمند به انجام وظیفه خواهد پرداخت که کاربران می‌توانند با استفاده از آن‌ها تماس‌های ویدیویی برقرار کنند و عکس‌های سلفی بگیرند.

آن طور که به گوش می‌رسد، پیکسل ۷ پرو ابعادی معادل ۱۶۳ در ۷۶٫۶ در ۸٫۷ میلی‌متر دارد که کمی نازک‌تر و پهن‌تر از پیکسل ۶ پرو است. علاوه بر این انتظار می‌رود گوشی پرچم‌دار گوگل پیکسل ۷ پرو با سیستم‌عامل اندروید ۱۳، به‌روزرسانی نرم‌افزاری سه یا احتمالا چهارساله و امنیتی پنج‌ساله و قابلیت‌های نرم‌افزاری جدید راهی بازار شود. طبق ادعای گوگل، بهبود عملکرد نرم‌افزاری این گوشی به لطف بهره‌گیری از پردازنده‌ی جدید گوگل تنسور G2 است. ظاهراً سری پیکسل ۷ با تراشه‌ی تنسور G2 ویژگی‌های مفیدتر و شخصی‌سازی‌شده‌ی بیشتری را در قسمت عکاسی، فیلم‌برداری، امنیت و تشخیص گفتار به کاربران ارائه می‌دهد.

پیکسل 7 پرو

در کنار این تراشه احتمالاً ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تعبیه خواهد شد و دیگر خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا نیز نخواهد بود. در نهایت باید به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی هوشمند اشاره کنیم که با شارژر ۳۳ وات انرژی مجدد خود را تأمین خواهد کرد. گوگل ۱۴ مهر ماه طی رویدادی تحت عنوان «Made By Google» از محصولات جدیدش رونمایی خواهد کرد.

  • پیکسل ۷ احتمالاً با پیکربندی محدودی روانه‌ی بازار می‌شود

منبع: ۹To5google

نوشته گوگل تصویری از پنل جلویی پیکسل ۷ پرو را به نمایش گذاشت اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala